Muuten oikein mukavaa, mutta ei yhtään haittaisi, jos ensi vuonna:
- Porukka tulisi ajoissa paikalle. Jos konserttilipussa lukee että kello 15 alkaa, niin eikö voisi yrittää olla paikalla ennen kello viittätoista eikä 15:40? Täsmällisyys olisi kivaa tapakasvatusta lapsillekin.
- Kivaa, että koko perhe viettää laatuaikaa yhdessä. Mutta ne vauvaikäiset tai hädintuskin vuoden vanhat eivät vissiin juurikaan konsertista nauttineet, päätellen jopa tunnin kestäneestä yhtäjaksoisesta karjumisesta? Harmittaako iskää kovasti, jos hän ei pääsisikään konserttiin, vaan jäisi kotiin pienimmän kanssa, äidin ja isomman mennessä Ti-Ti Nallea katsomaan? Joo, siellä on kovat äänet. Syystä. Eihän lauluja ja vuorosanoja muuten kuulisi pikkuisten itkun yli :kieh:
- Ne numeroidut paikat, tiiättekö...ne tarkoittaa sitä, että niissä istutaan. Ei sitä, että paikalla 2 istuva täti tunkee koko ajan joko itseään tai vuoden vanhaa pikkuistaan paikalla 3 istuvan poikani syliin. Jos haluat kaksi paikkaa, osta kaksi lippua. Ok?
Kokonaisuudessaan oikein kivaa silti.
Ei mulla muuta :saint:
- Porukka tulisi ajoissa paikalle. Jos konserttilipussa lukee että kello 15 alkaa, niin eikö voisi yrittää olla paikalla ennen kello viittätoista eikä 15:40? Täsmällisyys olisi kivaa tapakasvatusta lapsillekin.
- Kivaa, että koko perhe viettää laatuaikaa yhdessä. Mutta ne vauvaikäiset tai hädintuskin vuoden vanhat eivät vissiin juurikaan konsertista nauttineet, päätellen jopa tunnin kestäneestä yhtäjaksoisesta karjumisesta? Harmittaako iskää kovasti, jos hän ei pääsisikään konserttiin, vaan jäisi kotiin pienimmän kanssa, äidin ja isomman mennessä Ti-Ti Nallea katsomaan? Joo, siellä on kovat äänet. Syystä. Eihän lauluja ja vuorosanoja muuten kuulisi pikkuisten itkun yli :kieh:
- Ne numeroidut paikat, tiiättekö...ne tarkoittaa sitä, että niissä istutaan. Ei sitä, että paikalla 2 istuva täti tunkee koko ajan joko itseään tai vuoden vanhaa pikkuistaan paikalla 3 istuvan poikani syliin. Jos haluat kaksi paikkaa, osta kaksi lippua. Ok?
Kokonaisuudessaan oikein kivaa silti.
Ei mulla muuta :saint: