Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Ne jotka täällä haukkuu eivät itse saa sitäkään vähää lastenhoitoapua ja purkavat sen katkerina viesteinä...![]()
Mulle on ihan sama mitä te ajattelette, kun ette tiedä kaikkea niin pitäisitte päänne kiinni.
Mä en ole haukkunut, mutta musta on typerää olettaa ettei mummolla voi olla muuta tekemistä. Tää on keskustelupalsta. Jos tänne aloituksen tekee, niin melko usein siihen vastauksia satelee. Ja sori, jos niistä kaikki ei sitten ole sun kanssa samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no tympeetähän tommonen on,mut oikeessahan se sun äitis on kumminkin,ei isovanhemmat oo velvollisia hoitamaan lapsenlapsiaan.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja ursa:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Ne jotka täällä haukkuu eivät itse saa sitäkään vähää lastenhoitoapua ja purkavat sen katkerina viesteinä...![]()
Mulle on ihan sama mitä te ajattelette, kun ette tiedä kaikkea niin pitäisitte päänne kiinni.
hei, meillä kyllä toinen mummola hoitaa lapsia ihan milloin vaan, kyse ei olekaan siitä. kyse on siitä, että vaadit äidiltäsi sellaista, mihin hän ei pysty ja hän on sen ilmaissut. sinun pitää vain hyväksyä asia.
Mikähän vitun psykologi sinäkin luulet olevasi? Voi luoja!
Onko se PALJON pyydetty, jos pyytää hoitamaan sairasta lasta kolme tuntia mun tentin ajan? Hmm...
Tai onko se liikaa pyydetty ettei lasten tarvitsis olla muutossa jaloissa ilman minkäänlaista huomiota?
Joo...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana piileskelen:Mä tajusin tänään, että mun äitini kostaa mulle sen, että hän ei aikoinaan voinut saada kuin mut...
Mun mummi hoiti mua ihan pienestä asti (9kk) ja äitee kävi töissä - myös silloin kun mä olin sairas. Mutsin ei ikinä tarvinnut olla mun kanssa kotona, kun olin kipeä.
Äitini aina vaan jankuttaa mulle, että mun pitää pärjätä yksin, kun olen lapsia tehnyt. Ja aina kun tulee paha tilanne niin äitini on kiireinen töissä tai ihan mitä vaan... kunhan ei tarvitse auttaa.
Mitä jos kysyisit äidiltä että eikö hän itse yhtään arvostanut tai ollut kiitollinen siitä että mummi hoiti sinua kun äidin oli käytävä töissä. Kysy sanoiko mummi koskaan että äitisi pitää pärjätä yksin kun kerta sinut on tehnyt. Kerro että sinusta tuntuu todella ikävältä että äitisi kieltäytyy auttamasta silloin kun apua eniten tarvittaisiin.
Jos et saa apua, metsästä itsellesi tukiverkkoa. Asuuko naapurustossa ketään jonka kanssa voisi tutustua ja saada heitä teille "varatädiksi/varasedäksi" tai "varamummuksi" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mä olen aika pitkälle hoitanu oman muksuni yksin. Sen harvoin mitä apua olen pyytäny, ei multa sitä ole evätty.
Täytyy sanoa, että on aika itsekäs mummu :| Jos mulla olis tuollanen äiti, nii sanosin suoraan mitä ajattelen.
Jos mun muksut tarvii tulevaisuudessa apua lastenhoidossa, niin tottakait mä autan parhaani mukaan.
Sovellan aika pitkälle sanontaa: "Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan."
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:On, kyllä se on liikaa pyydetty että joku hoitaisi sairasta lasta sen aikaa kun olet tentissä. Luulisi sinun se tietävän kysymättäkin, et tule tältä palstalta saamaan mitään ymmärrystä osaksesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:On, kyllä se on liikaa pyydetty että joku hoitaisi sairasta lasta sen aikaa kun olet tentissä. Luulisi sinun se tietävän kysymättäkin, et tule tältä palstalta saamaan mitään ymmärrystä osaksesi.
Kuten esim. lapsen isä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mä olen aika pitkälle hoitanu oman muksuni yksin. Sen harvoin mitä apua olen pyytäny, ei multa sitä ole evätty.
Täytyy sanoa, että on aika itsekäs mummu :| Jos mulla olis tuollanen äiti, nii sanosin suoraan mitä ajattelen.
Jos mun muksut tarvii tulevaisuudessa apua lastenhoidossa, niin tottakait mä autan parhaani mukaan.
Sovellan aika pitkälle sanontaa: "Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan."
Vihdoinkin joku jolla on älliä :flower:
Tuota minäkin ajoin takaa että kun aikanaan on itse saanut apua niin antaa sitä eteenpäin. Turha ihmetellä sitten kun ei tulla enää vanhainkotiin katsomaan mummoa, kas kun se ei ole pakollista...
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Yllättävää, että kaikki haukkumiset tulevat harmailta... Säälittävää.
Mä hoidan lapseni enemmän kuin mielelläni, mutta JOSKUS tulee tilanteita jossa tarvii apua ulkopuolelta.
Ja tiedoksi arvosteijoille: mulla ei ole ystäviä eikä siskoja tms. Miehen sisko on ainut ja hänkin asuu perheineen aika kaukana ja käy töissä. Et näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mä olen aika pitkälle hoitanu oman muksuni yksin. Sen harvoin mitä apua olen pyytäny, ei multa sitä ole evätty.
Tuota minäkin ajoin takaa että kun aikanaan on itse saanut apua niin antaa sitä eteenpäin. Turha ihmetellä sitten kun ei tulla enää vanhainkotiin katsomaan mummoa, kas kun se ei ole pakollista...
Älykyyttä osoittaa siis se henkilö, joka on kostonhimoisesti samaa mieltä kanssasi. Sinulla on vielä matkaa aikuisuuteen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mä olen aika pitkälle hoitanu oman muksuni yksin. Sen harvoin mitä apua olen pyytäny, ei multa sitä ole evätty.
Älykyyttä osoittaa siis se henkilö, joka on kostonhimoisesti samaa mieltä kanssasi. Sinulla on vielä matkaa aikuisuuteen =)
No en kyllä itse havaitse kostonhimoisuutta missäänJa minulla ei ole Alkuperäisen kirjottajan kanssa samaa tilannetta, eli kyllä nyt olet ihan hakoteillä. Minun äiti kuoli jo kun eka lapsi oli 7kk, 14 vuotta sitten.