Oma ja vauvan/taaperon nukkuminen ja tutti asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ananasakäämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ananasakäämä

Vieras
Itselläni on univaikeuksia, tai siis vaikeuksia nukahaa. Kun vihdoin viimein saan illalla nukahdettua, tai olen juuri nukahtamassa, niin kas, 1v herää heti.
Nukahtaa uudestaan kun laittaa tutin suuhun, joten se ei ole ongelma, mut se että poika herää aina, siis ihan aina, kun olen juuri nukahtanut tai nukahtamassa.
Ja sillä ei oo mitään väliä meenkö vaikka 21.00 tai 23.30 nukkumaan, aina tuo sama herätys.. Poika nukahtaa heti tutin saatuaan, minä taas en.

Onko kukaan noinkin tutti riippuvaiselta lapselta ottanut tuttia pois jo tässä iässä, heräilyn takia? ja miten on mennyt? Vinkkejä kaipaan! Ja miten lopulta vaikutti yöuniin?
Meillä tutti siis käytössä vaan unilla, ja siellä onkin ihan ehdoton. Mutta sen takia myös herätään monta kertaa yössä.

Osaako poika laittaa itse tutin suuhun? Meillä ongelman ratkaisi meinaa tuttinauha joka laitettiin yökäriin kiinni. Tutti tippuu meijän tytöllä kun nukahtaa ja kun vähän havahtuu ja tutti ei oo suussa niin pitää huutaa äiti laittamaan. Nyt kun tutti on lähellä osaa laittaa sen itse suuhun ja nukahtaa uudelleen.

Poika nukkuu omassa huoneessa.
Osaa kyllä laittaa tutin itse suuhun ja muutamana yönä viikossa aina näin käykin. Tuttinauhaa en oo uskaltanut laittaa, ettei kuristu siihen. Sängyssä on joka yö neljä tuttia, mut harvoin yksikään niistä löytää pojan auttamana tiensä suuhun :s

Alkuperäinen kirjoittaja Ninkinonk:
Osaako poika laittaa itse tutin suuhun? Meillä ongelman ratkaisi meinaa tuttinauha joka laitettiin yökäriin kiinni. Tutti tippuu meijän tytöllä kun nukahtaa ja kun vähän havahtuu ja tutti ei oo suussa niin pitää huutaa äiti laittamaan. Nyt kun tutti on lähellä osaa laittaa sen itse suuhun ja nukahtaa uudelleen.

etkö pelkää, että kuristuu tjn?

Yhteistyössä