V
"vieras"
Vieras
Meillä on neljä lasta, joista kaksi erityislapsia ja 2-vuotiaan kanssa on ollut todella raskasta viimeiset kaksi vuotta. Nyt vauva on itkenyt paljon kipeiden korvien takia... Miehellä oli edellisessä työpaikassa todella pitkät työpäivät, yleensä lähti aikaisin aamulla ja tuli kotiin lähempänä kuutta, ihan joka päivä. Mulla sitten todettiin synnytyksen jälkeinen masennus, johon määrättiin myös lääkitys, mutta kun lääkitystä ei voi aloittaa, kun vauva ei huoli pulloa. Nyt mies vaihtoi työpaikkaa ja työpäivien piti olla klo 6-14.30 välillä... nyt päivät ovat venyneet aina kuuteen ja mun päivät menee itkiessä
Kaikki tuntuu ylitse pääsemättömän raskaalta...