L
lea
Vieras
Ihana, 7 vuotias rotikkanarttu. Ollaan harrastettu yhdessä tokoa. Ihana on aina ollut lapsille ja muutenkin oikea unelmakoira. Ikinä ei ole käyttäytynyt agressiivisesti yhtään mitään kohtaan. On antanut ottaa ruuan nenän alta ja luovuttanut vapaaehtoisesti lelut irti-käskyllä. Tänään sitten olin olohuoneessa imettämässä vauvaa ja koira nukkui keittiössä omassa kopassaan. Yhtäkkiä koira tuli muristen olohuoneeseen, heristi niskavillojaan ja näytteli hampaitaan. Nousin vauvan kanssa ja käskin koiraa omalle paikalle ja se hyökkäsi kimppuun. Vauvan sain laskettua sohvalle ja koira hyöki kohti kaulaani. Sain sitä vaivoin niskavilloista pideltyä ja raahasin sen kylppäriin lukkojen taakse, jossa se jatkoi raivokasta haukkumista.
Mulle ommeltiin tikkejä olkapäähän, käteen, poskeen ja vatsaan. Se koira koitti oikeasti tappaa minut. Mies vei sen eläinlääkärille ja huomenna selviää mikä sitä vaivaa.
Niin että te jotka luotatte koiriinne 100%, muistakaa että koirakin on eläin ja sen käytöstä ei voi ennustaa. Kauhistuttaa, jos olisin ollut esim. vessassa ja vauva sitterissä yksin.
Mulle ommeltiin tikkejä olkapäähän, käteen, poskeen ja vatsaan. Se koira koitti oikeasti tappaa minut. Mies vei sen eläinlääkärille ja huomenna selviää mikä sitä vaivaa.
Niin että te jotka luotatte koiriinne 100%, muistakaa että koirakin on eläin ja sen käytöstä ei voi ennustaa. Kauhistuttaa, jos olisin ollut esim. vessassa ja vauva sitterissä yksin.