Oma veli säälittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Melissa"

Vieras
Oma veljeni on jo 36v ja ei ole koskaan seurustellut. Ulkoisesti ihan ok, jos nyt ei mikään komistus. Tosin ylipainoa alkanut kertymään aika paljon. On varmaan yli satakiloinen jo, pituutta alle 180. Jotenkin tuntuu vaan, että naisten suhteen rima ihan hirveen korkeella ja painottunut ulkonäköön. Kommentit jotenkin teinimäisiä. Sanoi esim. eilen jotain, että "Tarttee kattoo toi toi illan leffa ihan Jessica Alban takia. Siinä on aika täydellinen nainen." Sanoi tämän siis miehelleni. Muitakin hiukan vastaavia heittoja siltä kuulee. Mun mielestä on aika pateettista, että ton ikäinen mies kattoo jotain surkuelokuvaa ihan vain siksi että siinä on paljasta pintaa...

Veljeni käy ulkomailla kaksi kertaa vuodessa ja olen melko varma, että ostaa silloin maksullista seksiä. Jostain olen sellaisen kuvan saanut, tietenkään hän ei niitä mulle mainoistaisi. Veljeni on ihan hyvätuloinen ja kun rahaa ei paljoa muuhun kulu on varaa reissata ja ostaa maksullista seksiä. Thaimaassa siis lähinnä käy. Ja yleensä on ainakin sen kaksi viikkoa, joskus ollut kuukaudenkin putkeen. Joskus yksin, joskus kaveriporukalla. Tuo kaveriporukka on aika samanlaista porukkaa...

No tänne tulee joku kohta sanomaan, että ehkä se on tyytyväinen noin. No mä en vaan usko että on. Mutta oppinut sitten tommosen elämäntavan eikä muuhun pysty. Kai se sitten on tuomittu elämään noin? Onko vastaavia tuttuja...

On muuten sillai ajat aika paljon muuttunut, että ennen noi tontyyppiset miehet lähinnä turvautui niihin ylähyllyn lehtiin. Nyt ne voi ainakin ton seksipuolen hoitaa rahalla...

Ajatteletko että seksiä ei voinut aikaisemmin ostaa?

"On muuten sillai ajat aika paljon muuttunut, että ennen noi tontyyppiset miehet lähinnä turvautui niihin ylähyllyn lehtiin. Nyt ne voi ainakin ton seksipuolen hoitaa rahalla..."

[QUOTE="vieras";27456744]Ajatteletko että seksiä ei voinut aikaisemmin ostaa?

"On muuten sillai ajat aika paljon muuttunut, että ennen noi tontyyppiset miehet lähinnä turvautui niihin ylähyllyn lehtiin. Nyt ne voi ainakin ton seksipuolen hoitaa rahalla..."[/QUOTE]

No on sitä ennenkin voinut ostaa, mutta aika harvinaista se oli. Ja ainakin se oli kallista. Nykyään lentää johonkin Thaimaaseen niin sitä saa pikkurahalla. Kyllä mä tiedän, että se on maailman vanhin ammatti. Mut emmä silti usko, että kovin yleistä oli seksin osto 70-80-luvuilla Suomessa.

Miksi sä säälit sitä? Rikas paskapää joka ostaa seksiä. Lähinnä ällöttäs ainakin mua. Enemmän säälittää ne thaimaalaiset ihmiskaupan uhrit joita länsimaiset siat hyväksikäyttää.

[QUOTE="ap";27456757]No on sitä ennenkin voinut ostaa, mutta aika harvinaista se oli. Ja ainakin se oli kallista. Nykyään lentää johonkin Thaimaaseen niin sitä saa pikkurahalla. Kyllä mä tiedän, että se on maailman vanhin ammatti. Mut emmä silti usko, että kovin yleistä oli seksin osto 70-80-luvuilla Suomessa.[/QUOTE]

Ei ennen matkusteltu kauemmas, itäraja on lähempänä. Käsittääkseni jotkut vanhemman polven miehet käyvät vieläkin Venäjällä tai Virossa.

Älä sääli sitä. Kenties se on ihan tyytyväinen tohon järjestelyyn. Ite ainakin elän ilman naista ja lapsia ihan tarkoituksella. Mä haluun elää omaa elämää ilman nalkuttavaa akkaa ja rääkyviä kakaroita. Seksiä saan parilta vakipanolta, sitten on irtojuttuja joskus baarista. Kerran vuodessa käyn Thaimaassa ja siellä irtoo kyllä halvalla hyvää. Kun tietää paikat ja käyttää kortsua, ei oo mitään riskejä.

Noi ladyboy-jutut on niin huvittavia. Kunnon paikoissa ei semmosia pyöri. Kai ne yrittää lähinnä iskee jotain känniläisiä, jotka sitten kun huomaa tosi tilanteen eivät enää välitä vaan tuikkaavat sinne hanuriin...

Mulla tää on ainakin oma valinta ja oon tosi tyytyväinen elämääni. Noi ihmiskauppajutut on täyttä potaskaa. Thaimaassa noi mimmit tulee ihan vapaaehtoisesti noihin hommiin ja se on siellä ihan hyväksyttävää työtä. Lähettävät sitten rahaakin kotikyliinsä. Oikeestaan toi on kehitysapua.

Mistä tiedät ettei ole ikinä seurustellut? Jos ei vaan ole kehdannut tuoda kotiin tai sinulle näytille. Itse kiinnität aika paljon huomiota tuohon veljesi ulkonäköön. Jos hän ei esim. kehtaa tuoda, vaan kuvittelee teidän tuomitsevan hänen naisystävät.

Eiköhän meillä kaikilla aikuisilla löydy kuitenkin edelleenkin sieltä julkkispuolelta suosikkeja, joiden "katselu" saattaa pelastaa muuten huonon leffan. Se että hän tykkää Jessica Albasta ei tarkoita, että hän hyväksyisi todellisessa elämässä vain sen näköisiä naisia. Joo itsekkin tykkään Johnny Deppistä (ja olen yli 30-v.), mutta ei tuo oma mies nyt ihan samannäköinen ole ja silti häntä rakastan juuri sellaisena.

Muutenkin tulee hiukan sellainen olo, että olet veljellesi kateellinen. Kun hän pääsee vuosittain pitkillekkin matkoille ulkomaille. Jotkut saattaa ihan oikeasti haluta olla sinkkuina ja käyttää ne rahat vain itseensä. Ja me toiset hullut valitaan se parisuhde ja lapset. Johon ne rahat sitten uppoaa. Yritätkö parantaa omaa mieltäsi sillä, että uskottelet itsellesi että seksiähän se veli niiltä matkoilta vaan hakee.

Keskity vaan siihen omaan elämääsi ja anna veljesi olla.

Mä oon aina ihmetelly noita ladypoikia. Siis mitä ne yrittää? Iskee miehiä ja niin että mies panee niitä perseeseen? NO meneekö se siis niin, että kun tommonen ladyboy iskee jonkun humalaisen kiimasen kollin, niin sitten ku ollaan niin pitkällä että ukko huomaa totuuden, niin onko vaan niin kiimassa että panee silti... Vai mikä toi homma ees on?

Ihan uteliasuudesta vaan kysyn kun ihmetyttää toi homma.

Mä oon aina ihmetelly noita ladypoikia. Siis mitä ne yrittää? Iskee miehiä ja niin että mies panee niitä perseeseen? NO meneekö se siis niin, että kun tommonen ladyboy iskee jonkun humalaisen kiimasen kollin, niin sitten ku ollaan niin pitkällä että ukko huomaa totuuden, niin onko vaan niin kiimassa että panee silti... Vai mikä toi homma ees on?

Ihan uteliasuudesta vaan kysyn kun ihmetyttää toi homma.

voi niillä olla pimpsakin.

Yhteistyössä