Ykskerroksisen olisin halunnu, mutta tontti ei antanu myöten..
Mutta tykkään kyllä tästä talosta enkä hevillä pois muuttais
Mutta tykkään kyllä tästä talosta enkä hevillä pois muuttais
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:suosittelen yhtä. Yläkerta toimii sitten teini-ikäisten lasten kans, mut jos lapsi on vaikka alle vuoden, niin on aika pitkät 15 vuotta ravata rappusia kantaen pyykkejä sun muita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdessa ehdottomasti!
Lasten kammarit on ylhäällä ja meidän alhaalla. En vaihtais ikinä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä siis suunnitelmissa noin 170-200-neliöinen talo. Halutaan tilava, mutta onko kokemuksia noilla neliöillä kahdesta tasosta? onko avarantuntuinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kahdessa ehdottomasti!
Lasten kammarit on ylhäällä ja meidän alhaalla. En vaihtais ikinä!![]()
Mulla niin kova tulipalokammo, että ikinä en laittaisi lapsia yksin ylös ja itse nukkuisin alhaalla. Itse olen lapsuuteni "elänyt yläkerrassa" ja kyllä pelotti...
Tästä syystä en myöskään halua 2 kerroksista taloa, rinneratkaisu menee kun molemmista kerroksista pääsee kuitenkin ulos maantasalle. Eli kannatan 1-tasoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on kaksikerroksinen, niin silloin kaikki perusjutut pitää saada alakertaan (tai maan tasalla olevaan kerrokseen) yhden reilunkokoisen makuuhuoneen kera. Lisämakuuhuoneet + lisä oleskelutila voivat olla toisessa kerroksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on kaksikerroksinen, niin silloin kaikki perusjutut pitää saada alakertaan (tai maan tasalla olevaan kerrokseen) yhden reilunkokoisen makuuhuoneen kera. Lisämakuuhuoneet + lisä oleskelutila voivat olla toisessa kerroksessa.
Meillä on juuri tällainenYlhäällä 4 makkaria, aula ja pesutilat. Alhaalla pesutilat + sauna, khh, 1 makkari/työhuone, olkkari, keitttiö, ruokailutila, eteisaula ja kuisti.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kerros riittää :Portaat nyt on vaan niin epäkäytännölliset. En ikinä haluaisi asua muussa kuin yhdessä tasossa!
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja yksi kerros riittää :Portaat nyt on vaan niin epäkäytännölliset. En ikinä haluaisi asua muussa kuin yhdessä tasossa!
No riippuu varmaan ihan talosta. Ei meillä ainakaan ole epäkäytännölliset. Yläkerrassa olemme miehen kanssa ainostaan yöllä. Lapset saavat nukkua siellä rauhassa jo aiemmin ja me saadaan miehen kanssa olla alakerrassa rauhassa, saunoa jne.