Omat kaverit ja puolison kaverit, kuinka erilaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Mulla ja miehellä on ihan erilainen kaveripiiri, tosin kaikki kyllä tulee toimeen keskenään, mutta ovat muuten ihan erilaisia. Miehen kaverit ovat kovia juhlimaan ja kun juodaan, niin juodaan kunnolla, kun taas minun kaverit juo hillitysti ja saatetaan usein olla selvinpäinkin.
Eilen illalla pidettiin tuparit vihdoin ja viimein, kun vuosi sitten saatiin tää alakerta asuttavaan kuntoon ja minä istuin kavereitteni kanssa sisällä ja mies istui omien kavereidensa kanssa ulkona. Tosin noista mun paikalla olevista kavereista (7) ei yksikään polta tupakkaa ja miehen kavereista (4 kaveria ja niiden puolisot) kaikki polttaa.

Minä vähän hermostuinkin siitä, kun istuivat vaan pihalla ja pelasivat juo ja määrää-peliä, olisin halunnut että olisivat tulleet sisälle ja lopulta tulivatkin, mutta aika pian siirtyivät takaisin pihalle, kun siellä on niin paljon helpompi olla, kun ei tarvi erikseen mennä tupakalle. Itse taas en tykännyt istua siinä joukossa, kun joku koko ajan käryytti. Tupakansavu ei minua sillään häiritse, mutta liika on kuitenkin liikaa siinäkin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja lisa:
no sun miehellä on ainakin kivemmat frendit kuin sulla

Millä tavalla kivemmat? Kyllä mä noiden miehenkin kavereiden kanssa viihdyn, tosin mä en pysty samalla tavalla vetämään tuota juomista, ja itsekin pelasin tuota juo ja määrää-peliä loppuillasta.
Sellainen ero mun ja miehen kavereissa on, että mun kaverit ovat kaikki perheellisiä ja miehen kavereista yhdellä pariskunnalla on 1 lapsi.

Sun miehellä ja hänen kavereillaan tuntuu olevan kunnon meininki päällä:) ei se onko perhettä vai ei sitä katso miten välillä bilettää. Eikä se biletyskään aina ole sitä että vedetään armottomat lärvit, vaan sellasta hauskan pitoa. Aina ei jaksa istua ja keskusella järkeviä. Meillä on lapsia, mutta ne kerrat kun kävästään humpalla abpout 2-4 kertaa vuodessa, silloin pidetään kovasti hauskaa!!

Joku mäkättäjäeukko taas valittaa miehen kavereista, jos ne juo ja polttaa... Voi hyvääpäivää!

Kai se on niiden lopetettava juominen ja tupakointi tai ne ei enää saa leikkiä sun miehen kanssa? EHkä ne vähän nauraa sulle ja sun inisemiselle täällä. Nettiin haukkumaan vaan oma mies ja sen kaverit!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Joku mäkättäjäeukko taas valittaa miehen kavereista, jos ne juo ja polttaa... Voi hyvääpäivää!

Kai se on niiden lopetettava juominen ja tupakointi tai ne ei enää saa leikkiä sun miehen kanssa? EHkä ne vähän nauraa sulle ja sun inisemiselle täällä. Nettiin haukkumaan vaan oma mies ja sen kaverit!!!

En mä valita miehen juomisesta, joinhan minä itsekin ja aika kännissä olinkin, mutta tarkoitin sitä, että linnoittautuivat pihalle ihan alusta lähtien ja istuivat vaan siellä, kun sisältä on niin hankala mennä tupakalle. Itse olisin halunnut, että ollaan enempi sisällä ja käykööt sitten tupakalla tarvittaessa. Oltaisiin voitu tehdä niitä juttuja täällä sisälläkin, vai olisiko meidän ei tupakoivien pitänty istua siellä pihalla siinä tupakan savussa.
Mun kavereista todellakin osa oli selvinpäin, ihan sen vuoksi, että niillä oli muita menoja tänään, eikä siksi voineet juoda ja osa myös joi jonkin verran. Niin ja ei me tarvita sitä alkoholia siihen hauskan pitoon, vaikka saa sitäkin ottaa.
Toi tupakointi minua eniten ärsytti, että meidän olisi pitänyt istua siellä tupakansavussa,

No, minun kaverit ovat akateemisia, vihreitä tai kommareita ja järjestään kulttuurihörhöjä. Miehen kaverit ovat jalkapalloilevia, yleensä aika harvasanaisia ja tolkullisia käytännön immeisiä.

Ja he näyttävät tulevan toimeen ihan kohtuullisen hyvin.

mun kaverit perheellisiä naisia.
miehen kaverit suurin osa sinkkuja, juhlivat paljon, elävät ns huoletonta elämää. mieheni oikeestaan ainut isä porukasta. on siinä porukassa toinenkin isä mutta hän ei lastaan tapaa koskaan, ei halunnut isäksi :( eli mieheni elää hieman erilaista elämää kuin ystävänsä.

meillä on täysin eri kaverit.. ovat niin eri maailmoista. Mies kun näkee kavereitaa, mukaan kuuluu pelkkä ryyppääminen, ei ne muuta keskenään tee.
Mun kaverit osaa nauttia elämästä ilman viinaakin..

yhteisistä illanvietoista ei varmasti tulisi yhtään mitään, muodostuisi kuitenkin ne omat porukat..

Yhteistyössä