Tupakointi vs. tupakoimattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Poltatko itse, polttaako puoliso? Mites kaverit, omat tai miehen? Kuinka paljon tupakointi hallitsee yhteisiä illanviettoja ja juhlia?

Itse en polta, mutta mies polttaa. Mun omista kavereista puolisoineen yksikään ei polta, mutta miehen kaverit ja niiden puolisot kaikki polttaa. Illanvietot meillä menee niin että tupakoivat päättävät missä ollaan, elikkä yleensä istutaan pihalla.
Mies ei tahdo ymmärtää sitä, että minä en niin kauheasti tykkää istua iltaa hänen kavereidensa kanssa, jos siis isompi sakki on koolla, kun kaikki polttavat ketjussa ja mun joko pitää olla siinä joukossa mukana ja polttaa passiivisesti tai vastaavasti istuisin yksikseni sisällä.

Juomisen suhteen meillä on kyllä vähän samalla tavalla, sillä mies ja sen kaverit kun juo, niin ne juo paljon ja niin kauan kuin jalat kantaa, kun taas minä ja kaverit juodaan hillitysti ja järki päässä, meillä tuo todellinen juhlimisvaihe meni jo ohi vuosia sitten ja nykyään meille alkoholi on vaan seurustelujuoma, jota voi juoda järkevästikin.

Mä en polta, mies polttaa, miehen kavereista suurin osa polttaa, mua ei haittaa, istun ihan mielelläni takapihalla heidän kanssaan, ja koulussakin menen "röökille" muiden mukana vaikka en polta.

Ei minuakaan haittaa pienessä porukassa, jos toiset polttaa, mutta sitten kun polttajia on enemmän ja se joku polttaa koko ajan, niin mulle tulee todella helposti kamala päänsärky, joten siksi en niin nauti siitä tupakansavusta.

Ei polta kumpikaan. Mies ollut vuoden savuton.

Itse saatan kessutella illanistujaisissa, mies ei vielä uskalla käyttää tupakkaa samanlaisena satunnaisena nautintoaineena kuin alkoholia kun pelkää jäävänsä koukkuun mutta tulee silti mukaan ulos.

Poltan, mies polttaa, kavereista suuri osa polttaa.
En vietä mitään iltoja, enkä juhli erityisesti; tupakka ei niitä hallitse.

En juo, mies juo.

Viettäkää illat erikseen, miksi ihmeessä väkisten koittaa juhlia yhdessä jos tavat täysin erilaiset.

Molemmat poltetaan. Ja melko moni tuttavapiiristäkin polttaa, ne jotka ei polta ovat silti illanvietossa mukana. Kukaan meistä ei ole niin tupakanhimoinen, jotta ei voitas sisällä istua ja käydä ulkona vain välillä hoitamassa tupakoinnit.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Ei minuakaan haittaa pienessä porukassa, jos toiset polttaa, mutta sitten kun polttajia on enemmän ja se joku polttaa koko ajan, niin mulle tulee todella helposti kamala päänsärky, joten siksi en niin nauti siitä tupakansavusta.

No sitten et vietä iltaa tupakoivien kanssa.

Ei polteta kumpikaan, molemmat nautitaan alkoholia kohtuudella. Tupakka ja viina eivät mitenkään ohjaa tekemisiämme. Muutamat kaverit molemmilla polttavat, useimmiten poistuvat seurasta muualle siksi ajaksi. On myös muutamia kavereita, jotka ryyppäävät enemmän. Mutta ei vaikuta meihin, koska meidän oma ilta on yleensä siinä vaiheessa ohi, kun tuo alkaa menoon vaikuttaa.

Yhteistyössä