O
olenkos outo?
Vieras
Käytiin eilen kaverini kanssa keskustelua aiheesta. Mulla on 1½v poika, kaverilla reilu 2v. Me otetaan aina muutama oma lelu kylään mukaan riippumatta siitä, onko kyläilykohteessa lapsia joilla on omat lelut tai ei. Kaverini sanoi, että on kivaa käydä kylissä joissa on lapsia ja lelut, kun kylässä jossa leluja ei ole, se on sitten pelkkää vahtimista ja viihdyttämistä.
Kysyin, ettekö voi ottaa omia leluja mukaan? Kaverini oli tästä sitä mieltä, että on jotenkin noloa kantaa omaa tavaraa, kun on tultu vieraita tapaamaan.
Mun mielestä taas on nolompaa etsiä lasta ties mistä ihmisten kaapeista, kun siellä se taatusti on heti kun silmä vähän välttää, jollei ole muuta tekemistä. Ja ainakaan meillä taapero viis veisaa kahta minuuttia pidempään niistä vieraista..
Mitenkäs teillä muilla?
Kysyin, ettekö voi ottaa omia leluja mukaan? Kaverini oli tästä sitä mieltä, että on jotenkin noloa kantaa omaa tavaraa, kun on tultu vieraita tapaamaan.
Mun mielestä taas on nolompaa etsiä lasta ties mistä ihmisten kaapeista, kun siellä se taatusti on heti kun silmä vähän välttää, jollei ole muuta tekemistä. Ja ainakaan meillä taapero viis veisaa kahta minuuttia pidempään niistä vieraista..
Mitenkäs teillä muilla?