T
turhatuhluri
Vieras
Tätä ollaan pohdittu miehen kanssa paljon. Jotenkin nää asiat tuntuu tärkeämmiltä mitä vanhemmaksi tulee.
Miten pitkälle itse valmiita menemään? Vai riittääkö se, että kassilla kantaa ja napista painamalla tulee?
Mihinkään absolutismiin ei itsellä rahkeet ja pitkäjänteisyys riittäisi, mutta jotain voisi asian eteen tehdä:
- Jos kasvattaisi itse ruokaa minkä pystyy.
- Jos kerran tai pari viikossa kävisi ongella/pilkillä
- Ja isäntä keran vuodessa hirvimetsällä.
- Tuonne pihalle voisi kunnostaa pienen kanalan, jossa kanat voisivat tepastella vapaana ja pyöräytellä munia omaan tarpeeseemme.
- Vaatteita voisi toden totta ostaa kirppareilta ja tuunata.
- Kierrätys ja kipparit muutenkin käyttöön.
- Lämmitys omilla puilla osin, tulisi sitä hyötyliikuntaakin..
- Sähkö pitkälti aurinkosähkönä kun mahdollista.
- Käyttövesi kaivosta
Lisää ajatuksia kaipaan. Emme varmaan ole ainoita, joita aihe kiinnostaa. Mitä itse tekisitte jos voisitte? Kaikkihan ei voi. Kerrostalossa ei perunoita pahemmin viljellä ;oD
Miten pitkälle itse valmiita menemään? Vai riittääkö se, että kassilla kantaa ja napista painamalla tulee?
Mihinkään absolutismiin ei itsellä rahkeet ja pitkäjänteisyys riittäisi, mutta jotain voisi asian eteen tehdä:
- Jos kasvattaisi itse ruokaa minkä pystyy.
- Jos kerran tai pari viikossa kävisi ongella/pilkillä
- Ja isäntä keran vuodessa hirvimetsällä.
- Tuonne pihalle voisi kunnostaa pienen kanalan, jossa kanat voisivat tepastella vapaana ja pyöräytellä munia omaan tarpeeseemme.
- Vaatteita voisi toden totta ostaa kirppareilta ja tuunata.
- Kierrätys ja kipparit muutenkin käyttöön.
- Lämmitys omilla puilla osin, tulisi sitä hyötyliikuntaakin..
- Sähkö pitkälti aurinkosähkönä kun mahdollista.
- Käyttövesi kaivosta
Lisää ajatuksia kaipaan. Emme varmaan ole ainoita, joita aihe kiinnostaa. Mitä itse tekisitte jos voisitte? Kaikkihan ei voi. Kerrostalossa ei perunoita pahemmin viljellä ;oD