Omenaviinietikka!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinna

Jäsen
27.12.2004
78
0
6
Ystäväni väitti minulle, että on saanut jopa 5 kiloa jo pois käyttämällä omenaviinietikka-kapseleita! Onko muita jotka ovat myös käyttäneet niitä??? Itse en oikeen jaksa uskoa, että niillä saisi kovinkaan montaa kiloa pois! Oiskohan tuo sitten silleen, että vaan joillakin toimii?? Kokemuksia? :o

Mä luulen että nää kaikki "ihmepillerit" toimii jos teet kaikkea muutakin.. Eli siis tosiasiassa huijaa itseään..

Mulla kokeilussa optisalt nesteenpoistoon.. Se kait toimi ihan hyvin, mut joutu joulun olla käyttämättä kun joutui sinne labraan..

Mä voisin kans ottaa omenaviinietikka kuurin, ei toiminut kyl aikaisemminkaan. Kapseleita on vaiks en niistä ikin ole maksanut mitään. Muuten en noihin oikein usko, mutta tuskin niistä haittaakaan on. Syön sen lisäx kalanmaksaöljy kapseleita, joissa siis hyviä rasvoja. Ja sit se pitää kyllä sanoa, että KROMI poistaa ainakin multa totaalisesti sen makean himon. Huomasin, etä kun olin lakannut käyttämästä sitä, niin tuli taas ahmittua karkkia niin paljon, että... Huh. Noh..

Yhteistyössä