omistatko tunikan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyylilyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyylilyyli

Vieras
mielestäni nykymuoti on kauhean ruman näköistä. Tunnikat aivan kamalia, muutama hyvä malli on joskus osunut silmiini , mutta lähinnä mulle tulee mieleen äitiysmekot. mitä mieltä olet itse? pistäisitkö päällesi tai onko sinulla sellainen? ainakaan itse en osta. Minulle se ei sovi.

Kaksi pitsitunikaa omistan, molemmat on kyllä sen mallisia, että ei voisi luulla äitiysvaatteeksi. Riippuu ihan hirveän paljon mallista. Jos on laskeutuvaa kangasta ja hyvin leikattu, niin se parhaassa tapauksessa korostaa hoikkuutta, eikä jää pömppömahaksi.

En tykkää ..... ja jos semmosen laittaisin päälleni niin näyttäisin siltä että olen raskaana :whistle: ne sopii siis mielestäni vain todella hoikille ihmisille ettei tule sitä vaikutelmaa että tunikan kantaja on raskaana :D

Mulla on muutamia, mutta olen sen mallinen, etten oikein tykkää tunikoista. Olen hoikka, mutta kapeavyötäröinen ja lantiota, rintoja ja peppuakin on, niin näytän paremmalta jossain vartalonmyötäisemmässä. Tunika saa mut näyttämään tasapaksulta. Harvaa varmaan pukee, jos taas on pömpömpi masu ja isommat rinnat, näyttää raskaana olevalta.

Löytyy kaks, just eilen ostin. Tykkäisin enemmänkin hommata, mutta liian koukeroisia oli moni mun makuun... Mutta sellanen ois hakusessa jossa on tossa rinnuksen alla "vyö" joka solmitaan taakse.

Tai sit pitää vaan tuunata noita eilen ostettuja siihen suuntaan :whistle: :D

Siis miksikä niitä sanotaan, mitä nykyään on, niitä paitoja tai jotain, missä on tissien päällä sauma ja siinä rypytys alaspäin? Hirveitä yöpukuja, jotka saa naisen näyttämään järkyttävän suurikokoiselta ja läskiltä. :o hyi.

Yhteistyössä