T
Turkilmas
Vieras
Mistä olette masiinanne ostaneet? Olisko jotain hyvää vinkkiä mistä kandeis lähteä katsomaan? Koneessa pitäis olla suora ja siksakki, siinä kaikki. Eli ihan perusmasiina millä vois tehdä perusjuttuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mistä olette masiinanne ostaneet? Olisko jotain hyvää vinkkiä mistä kandeis lähteä katsomaan? Koneessa pitäis olla suora ja siksakki, siinä kaikki. Eli ihan perusmasiina millä vois tehdä perusjuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mistä olette masiinanne ostaneet? Olisko jotain hyvää vinkkiä mistä kandeis lähteä katsomaan? Koneessa pitäis olla suora ja siksakki, siinä kaikki. Eli ihan perusmasiina millä vois tehdä perusjuttuja.
Ompelukoneliikkeestä tai esim. hobbyhall ja netanttila myy ompelukoneita.
Hyviä merkkejä ovat esim.Singer, Bernina (Bernette), Brother (mulla itsellä)
Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mistä olette masiinanne ostaneet? Olisko jotain hyvää vinkkiä mistä kandeis lähteä katsomaan? Koneessa pitäis olla suora ja siksakki, siinä kaikki. Eli ihan perusmasiina millä vois tehdä perusjuttuja.
Ompelukoneliikkeestä tai esim. hobbyhall ja netanttila myy ompelukoneita.
Hyviä merkkejä ovat esim.Singer, Bernina (Bernette), Brother (mulla itsellä)
noita Evaneita ei kandee ostaa, jos haluat että kone kestää vuosia.
Alkuperäinen kirjoittaja vasta ostanut:Citymarketissa oli tarjouksessa (joulun alla ainakin) Evan peruskone 89? (norm.149?) Ihan toimivalta tuntuu. 2 vuoden takuu
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:osta jostain vanha metallinen kone. Ne on hyviä, mulla on yli 30 vuotta vanha bernina ja äidillä joka eva. Huolto on satasen mutta se kone kestää vielä toisen samanmoisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ompelusihme:Vanhassa koneessa on kans riskinsä. Muoviosat vanhenee ja metalliosat kuluu. Ja jos on 10 v Eva, niin ei se takaa et nykyset on yhtä laadukkaita. Ompelukonemyyjä sano mulle, että markettievoja tulee vaihdossa, muttei kukaan halua niitä ostaa huollonkaan jälkeen.
Jos ompelee paljon, niin kyllä työvälineeseen kannattaa panostaa. Niin ja jos jonkun halppiskoneen ompeluongelmat ei harmita tai vaihtokoneen jatkuva vaihtaminen, niin mikäpäs siinä![]()
Teollisuuskone on kauhea laite.. toki jos pitää suoraa saumaa ommella pämäyttää niin hyvä vehje mutta eipä siitä kauheasti ole iloa jos pitää pikkutarkkaa niperrystä ommellaAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Mulla on ompelukone Husqwarna ja saumuri toyota.
Kumpikin toimii hyvin, ainoa mikä ärsyttää on ompelukoneen hidas vauhti. Kun on oppinut teollisuuskoneen vauhtiin muut tuntuu matelulta.
Alkuperäinen kirjoittaja ompelukoneita:Pieni vinkki uutta, sellaista hivenen kalliimpaa konetta haikaileville.
Mä just tilasin Viking Emerald 183 koneen (Husqvarna) Ruotsista nettikaupasta. Postilla, kotiin tuotuna hintaa kertyi n. 480,00 ?. Suomesta mä en sitä löytänyt halvimmillaan kuin 670,00 euroo. ....
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minkä hintaisia tommoset paremmat koneet on? Mahtaiskohan jostain löytyä käytettyjä?