On hienoa olla perussuomalaisten jäsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Harmillinen on varsinainen understatement (anteeksi, en löytänyt suomen vastaavaa .

Jos eduskunta on kansa pienoiskoossa, niin kyllä vaalien jälkeen hävettää olla osa tätä kansaa.

Huoh ja voevoe."

Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. :D

Mikä tuo mielipuolinen hymiö tuossa perässä on?
Näen sinut mielessäni siinä koneellasi tuo pimee irvistys
naamallasi.

Joo... ja onneksi eivät kaikki ole niin kuin minä.
Siitä olemme samaa mieltä.
Tavallaan olisi kaikkein paras kun kaikki olisivat niin kuin sinä.
Kaikilla olisi helpompaa. Tieto ja viisaus kun lisää tuskaa.
Hölmö hymy naamalla vois vaan kulkea menemään ja nyökytellä
innoissaan, kun joku Soini sanoo jotain kansan syville riveille.
:D (Kokeilin; tuntui kivalta.)

[QUOTE="vieras";22102347]

Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. :D[/QUOTE]

No joo, siinä taas näkee, kuinka helposti vietävissä suomalaiset on. Soinin populistiretoriikka puree enemmän tai vähemmän aivottomiin juntteihin. Tosi harmillista :(.

Mä olen vähän sitä mieltä että koulutuksestasi huolimatta sinulla ei ole mitään varaa sanoa ketään täällä juntiksi.

Sitä paitsi, puoleen kannatuksen perusteella leimaaminen on vanhanaikaista ja jälkeenjäänyttä, säälittävää yritystä olla itse muka parempi.

Alentamalla muuta alennat vain itsesi, ja asiasi, jos sinulla sellainen edes on, jää paitsioon :)

t; eräs joka äänesti jotain muuta mutta ei lähde haukkumaan ketään

No joo, siinä taas näkee, kuinka helposti vietävissä suomalaiset on. Soinin populistiretoriikka puree enemmän tai vähemmän aivottomiin juntteihin. Tosi harmillista :(.

Siellä taas natisee narussa vedettävä sinisilmäinen pässi joka tekee tottelematta sen mitä rosvo kepu sanoo tai katainen valehtelee mediassa, oletko huomannutmiten verot yhtäkkiä nousivat ja hinnat nousi, se kaikki on kataisen ja vanhasen avustusten takia tehtävä muun muassa kreikka avustuksen takia, energia verotuksessakin kusivat silmään ja pahasti, kuuntelisit sinäkin joskus korvilla etkä persereiällä niin tajuaisit jotakin maailmanmenosta, äänestä sinäkin perussuomalaisia niin elämäsi toden näköisesti paranee.