On ihanaa kun seksielämä toimii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauska, että määristä päätellen jotkut mammat todennäköisesti laskevat suuseksiksi myös esileikit. Valitettavan tyypillistä naisille.

Ei se ole todellakaan mikään suihinotto, jos hätäisesti vähän imuttelet ja sitten leväytät ketarat levälleen ja odotat että mies alkaa hommiin. Suuseksiä on se, että hoidat homman suullasi (ei hampailla eikä käsillä) loppuun asti, nielet satsit kakomatta ja räkimättä hymyn kera etkä välttämättä odota etkä pyydä mitään vastapalveluksia sillä kertaa.

Hauska, että määristä päätellen jotkut mammat todennäköisesti laskevat suuseksiksi myös esileikit. Valitettavan tyypillistä naisille.

Ei se ole todellakaan mikään suihinotto, jos hätäisesti vähän imuttelet ja sitten leväytät ketarat levälleen ja odotat että mies alkaa hommiin. Suuseksiä on se, että hoidat homman suullasi (ei hampailla eikä käsillä) loppuun asti, nielet satsit kakomatta ja räkimättä hymyn kera etkä välttämättä odota etkä pyydä mitään vastapalveluksia sillä kertaa.
Todennäköistä on, että jos sinä et saa/ole saanut usein kunnollista suihinottoa, sillä ei ole mitään tekemistä palstamammojen suihinottotaitojen kanssa.:D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Suihkaria ei lasketa muutoin kuin jos se tapahtuu erillisesti. Esileikin yhteydessä ei käy. Eli aika moni on nyt valehdellut kyselyssä.
Nyt tarkkana! Kysyttiin suuseksistä, ei esileikeistä.

Hyvä että määrittelit suuseksin, se meni ihan oikein, paitsi että jotkut ei niele ja se on joillekin ihan ok.

Harmi että sulla on ollut ongelmia suihinottajien kanssa. Brake a leg with that!(y)

Nyt tarkkana! Kysyttiin suuseksistä, ei esileikeistä.

Hyvä että määrittelit suuseksin, se meni ihan oikein, paitsi että jotkut ei niele ja se on joillekin ihan ok.

Harmi että sulla on ollut ongelmia suihinottajien kanssa. Brake a leg with that!(y)
Äh en tuo toinen ollut mun kommentti, mutta olen samaa mieltä.
En usko pätkääkään että esim. Orava ottaa kerran päivässä poskeen mieheltään ja sitten olisi vielä erikseen yhdyntäkerta. Jos suikkari tapahtuu yhdynnän yhteydessä se on esileikkiä eikä sitä lasketa. Siinä kohtaa sun kyselyssä on vika.

Oletko mies/nainen (”henkilöt/tyypit” voivat heittää kruunaa/klaavaa)

Nainen

Montako kertaa seksiä viikossa?

1) yksin? 0 (tämä on ihme!)
2) yhdyntä? Lähes joka päivä.
3) suuseksiä? —”—
4) onko tarpeeksi? On (tämäkin on ihme!)
5) oletko tyytyväinen? Olen

Kauanko olette olleet yhdessä? 3 vuotta
Kuinka monta lasta, minkä ikäisiä? 2 esiteiniä

Valehtelua ei sallita...

Äh en tuo toinen ollut mun kommentti, mutta olen samaa mieltä.
En usko pätkääkään että esim. Orava ottaa kerran päivässä poskeen mieheltään ja sitten olisi vielä erikseen yhdyntäkerta. Jos suikkari tapahtuu yhdynnän yhteydessä se on esileikkiä eikä sitä lasketa. Siinä kohtaa sun kyselyssä on vika.
No ei se mikään uskonasia ole.

Saatat olla oikeassa kyselyn kohdan kanssa, mutta eipä se ole niin justiinsa. Ei näitä nyt ihan niin tosissaan tarvitse ottaa.

Onneksi toisilla on puolisot, joiden mielestä kahden välinen seksi on oikeaa seksiä vasta kun kumpikin on tyydyttynyt. :)

Ja joo. Just sitä suuseksi on. Suuseksiä! Mut mikään sääntö ei kiellä sitä, että sitä voisi vaihtelun vuoksi myös kesken muun aktin harjoittaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Onneksi toisilla on puolisot, joiden mielestä kahden välinen seksi on oikeaa seksiä vasta kun kumpikin on tyydyttynyt. :)

Ja joo. Just sitä suuseksi on. Suuseksiä! Mut mikään sääntö ei kiellä sitä, että sitä voisi vaihtelun vuoksi myös kesken muun aktin harjoittaa.
Voi toki harjoittaa kesken kaiken mutta Silloin se ei ole laskettavissa erilliseksi seksikerraksi vaan sisältyy siihen seksiin.

Jos ihmisellä seksielämä toimii, siitä ei tarvi tehä numeroa.

Lispetillä siis ei toimi
Ota ihan iisisti ja vedä syvään henkeä. Tää on vaan tällainen galluppi, ei tarvitse pahoittaa mieltänsä (jos olet tuo edellinen harmaa).

Seksirintamalla kaikki on ja toimii loistavasti, olen erittäin tyytyväinen.:) Ja pidän todella tärkeänä, että toimii, muuten suhteesta ei tule yhtikäs mitään.

Yhteistyössä