on kai sitä itekki joskus ollu hoikka...

no joo, oha toi ihkun hoikka ja kiva tukka jos o oma... mut kuka tollasta haluu jonka o miljuunat nähny... vaik ois millane. Mäki oon iha sika läski, mutkuha pääsen näist ahmimiskohtauksista jokka viittaa bed-iin, ni ois niin hienoo.. mut kun kaikilla ei elämä oo ollu ruusuilla danssia, niin jotenki se oirehtiiiiii.

voin kertoa et itselläni on nykyään tummat lyhyet hiukset, hiukan pyöreät posket, jenkkakahvat, persettä ja vatsaa. en kuitenkaan ole ruma :saint:
mutta en tunnistanut itseäni 5 vuoden takaisesta kuvasta missä mulla on vaaleat pitkät kiharat hiukset, ruskettunut kapea nätisti meikattu naama, timmi kroppa ja pikkupikku bikinit :xmas:

oi niitä aikoja todellakin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Yhdyn Ruusaan, musa oli kamalaa.
Eikä tuo typsykään kolahtanu, muovinen ja tyrkyhkö :whistle:

Hoikka se on kyllä. Niin mäkin. Tissejä mulla vaan ei ole ostettuna :|

no olihan se sexy! :p outoa kun kauniin naisen kuva pannaan näytille, niin aina löytyy vikaa, siis voi kateellisuus :/

kyllähän se tolla vatkaamisella tossa kunnos pysyykin :) mä voisin mennä vaiks antti tuiskun keikalle heilumaan, jos löllykät lähtis sillä :saint: vois vaan olla yleisön puolella sit tyhjää :D

Mäkin olin joskus ihan aikuisiälläkin 173/60 - nyt paino kipuaa jo lähelle 70 kiloa... :( Nyt tää kehitys pitäis vaan jaksaa keskeyttää, kun se vielä olis mahdollista. Mutta kun ei jaksa; ei ole energiaa eikä aikaa käydä jumpissa tai uimahallissa, saati kävellä tunnin iltalenkkejä. :( Miehelle kertynyt kiloja melkein tuplaten muhun verrattuna. :(

Vinkkejä kehiin, millä hoikistutaan ja nuoristutaan taas?

Yhteistyössä