Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Höpsis. Likettä, liikettä! En taida omaa takapuoltani näytiksi tnkea.
![]()
joo no en sinuna panis.................................... :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Höpsis. Likettä, liikettä! En taida omaa takapuoltani näytiksi tnkea.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Höpsis. Likettä, liikettä! En taida omaa takapuoltani näytiksi tnkea.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:http://www.aijaa.com/v.php?i=3155635.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:http://www.aijaa.com/v.php?i=3155635.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ihana vartalo tuolla naisella. Tahtoisin samanlaisen.. Voi jäädä haaveeksi. Mutta kokeilen lasten saannin jälkeen ihan tosissani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cleavers:Mäkin olin joskus ihan aikuisiälläkin 173/60 - nyt paino kipuaa jo lähelle 70 kiloa...Nyt tää kehitys pitäis vaan jaksaa keskeyttää, kun se vielä olis mahdollista. Mutta kun ei jaksa; ei ole energiaa eikä aikaa käydä jumpissa tai uimahallissa, saati kävellä tunnin iltalenkkejä.
Miehelle kertynyt kiloja melkein tuplaten muhun verrattuna.
Vinkkejä kehiin, millä hoikistutaan ja nuoristutaan taas?
Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Ruusa: Saanko kysyä miksi sun pitää joka ketjussa mainostaa hoikkuuttasi?
Piti oikein kuvakin laittaa...onko sulla huono itsetunto tai jotain? Jos on sinut itsensä kanssa, oli sitten kroppa millainen tahansa, niin kuka täysjärkinen laittaa kuviansa kaikkien näytille.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä en muuten laula toisten kuullen.
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Okei. Ihan kiva kroppa, mutta ei todellakaan mikään vau. Tanssi oli...mielenkiintoista
Mulla on vanhin poika syntynyt 15 vuotta sitten ja nuorin 6kk sitten ja ihan samoissa painolukemissa olen kuin 15 v sittenkin. Liikuntaa, hyvät ihmiset, liikuntaa...mä treenaan keskimäärin 6 tuntia päivässä, niin eipä ole liikoja kiloja..
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosuus:Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Ruusa: Saanko kysyä miksi sun pitää joka ketjussa mainostaa hoikkuuttasi?
Piti oikein kuvakin laittaa...onko sulla huono itsetunto tai jotain? Jos on sinut itsensä kanssa, oli sitten kroppa millainen tahansa, niin kuka täysjärkinen laittaa kuviansa kaikkien näytille.
Mäkään en laittas, mut en ota kantaa tohon täysjärkisyyteen, mut voihan hän olla ihan normaalikin
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosuus:Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Okei. Ihan kiva kroppa, mutta ei todellakaan mikään vau. Tanssi oli...mielenkiintoista
Mulla on vanhin poika syntynyt 15 vuotta sitten ja nuorin 6kk sitten ja ihan samoissa painolukemissa olen kuin 15 v sittenkin. Liikuntaa, hyvät ihmiset, liikuntaa...mä treenaan keskimäärin 6 tuntia päivässä, niin eipä ole liikoja kiloja..
Vaan 6 tuntii päivässä. Mitä sä niinku teet?
Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaksosuus:Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Ruusa: Saanko kysyä miksi sun pitää joka ketjussa mainostaa hoikkuuttasi?
Mäkään en laittas, mut en ota kantaa tohon täysjärkisyyteen, mut voihan hän olla ihan normaalikin
Ihmisestä tulee tietynlainen kuva täällä ja Ruusa on tosi usein mainostanut itseään. Ei riitä enää sanat vaan pitää kuvakin laittaaVarmasti kaikki kaksplussalaiset tietää nyt, että Ruusa on hoikka.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaksosuus:Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:Ruusa: Saanko kysyä miksi sun pitää joka ketjussa mainostaa hoikkuuttasi?
Ihmisestä tulee tietynlainen kuva täällä ja Ruusa on tosi usein mainostanut itseään. Ei riitä enää sanat vaan pitää kuvakin laittaaVarmasti kaikki kaksplussalaiset tietää nyt, että Ruusa on hoikka.
Ainahan tänne tulee uusia ketkä näkee kuvat ekaa kertaaJa sitä paitsi, ei mua ainakaan haittaa kaunista ja luonnollista naista katsella
Omaa kuvaani en koskaan tänne laittaisi mutta tykkään kun muut uskaltaa, on tää keskustelu vähän mielenkiintoisempaa, vähän niinku kirjoissa on kuvia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mun mielestä toi on liian laiha, luutaa ja nahkaa ei yhtään lihasmassaa.
Ja toi musiikkitulee kyllä muistot mieleen
![]()