On melkoista harhaluuloa, että miehet ei muka pettäisi lihavan naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tai sen, että ko. menestyvä mies on valinnut puolisonsa sen perusteella, mitä häneltä oletetaan (menestyvän, komean, varakkaan miehen rinnallahan "kuuluu" olla kaunis, hoikka vaimo...), vaikka oikeasti tuntee vetoa toisennäköisiin naisiin. Ns. kulissivaimo.

Veikkaan, että kyse nyt on helposta pillusta. Näin suoraan sanottuna. Mies tietää, että ap:lta saa kun vaan soittaa. Ei tartte lähtee etsimään mitään. Varsinkaan kun se ei oo kovin helppoa.

Kaikista ei oo parisuhteeseen.

Miksi oletat, että olen antamassa tälle miehelle?

"Nyt on käymässä näin" kirjoitat alkutekstissäsi. Ja ethän voi vastustaa komeaa miestä, kun hän nyt sinut huolii?

Miksi en muka voisi vastustaa? :o

Koska olet köyhä, yh ja lihava.

Onpa sulla omituinen käsitys asiasta.

No tottahan se on. Ja onhan noissa omat riskit. VArsinki jos on kyseessä, että mies käy varatussa naisessa..niin on melkooinen tuo turpaansaamisriski =D Ja menisin sanomaan, että on se toisinpäinkin. Tuohan on ihan yleistä Suomessa, joten kaikki sen tietää=oma riskiarviointi. Eri asia onko tuo ok, mutta kannattaa ottaa huomioon. Toinen on oma maine, jotkut osaa kyllä pilata toisen maineen täydellisesti.

Ap nyt käsittääkseni ei aio pelata tämän varatun kanssa enää mitään, mutta itse kyllä käräyttäisin. Jo pelkästään senkin vuoksi, että ajattelee ap:n antavan helposti=jakorasia. Ei ittee ainakaan kiinnostais, et oletettais tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
En tiedä hänen kumppaninsa nimeä enkä sitä miten häneen saa yhteyden.

Onko naimisissa? Tiedäköt missä asuu? Voithan ihan enirosta tsekata, jos ei salainen ole.

Eivät ole naimisissa eivätkä edes asu yhdessä. En voi enirosta katsoa mitään kun en tiedä siitä naisesta muuta kuin ulkonäön.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miksi ajattelet että joku on parempi kuin sinä? Ei minua parempaa pakettia ainakaan löydykään, vaikka lihava olenkin :D Nämä silmät panee paremmin kuin monen hoikan naisen koko kroppa :whistle:

Ihanan tervettä ajattelua :)
Onnellinen on varmasti hän joka hänet omistaa <3

Niin on, ja jos ei ole onnellinen niin PANNAAN se hymy siihen naamalla :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
eipä sitä pimeessä huoneessa nää minkä näköinen pi**un omistajaa panee :laugh:

Eipä ainakaan viimeksi tarvinnut pimeässä panna. ;)

no en mä ainakaan tiedä miks haluaa, itse ainakin olen hoikka mutta silti muodokas, siis oikeista paikoista, ja kukaan mun tuttu siis miehet ei ainakaan vois lihavaa panna, eikä mun mieskään, mun miehen mielestä niillä miehillä jotka panee valasta on päässä pahasti vikaa, itsekkin vihaan läskejä ne on vaan niin yököttävän näköisiä;(

Hänen ihanista ihanin peppunsa on kuin kaksi satiini kuuta ja mikä tuuhea karvainen kosteikko josta valuu hunajaa jota nuolen ja entäs ne jättitisut joihin mies suuuuukot uppoaa kuin juuri silitetyyn lämpimään tyynyyn eikä niitä sitä simasuuta voi lopettaa suutelemasta puhumattakaan kaulan poimuista ja pulleista reisistään.. Hän ottaa jormani vastaan siihen kuumaan pimpiiisä himosta tuhisten persikka posket punaisena hehkuen ja voi sitä läähätystä. voi pojat mikä onni...pullukat on ihaniiiiiiiiiiiiii on on........

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

no en mä ainakaan tiedä miks haluaa, itse ainakin olen hoikka mutta silti muodokas, siis oikeista paikoista, ja kukaan mun tuttu siis miehet ei ainakaan vois lihavaa panna, eikä mun mieskään, mun miehen mielestä niillä miehillä jotka panee valasta on päässä pahasti vikaa, itsekkin vihaan läskejä ne on vaan niin yököttävän näköisiä;(

No olipas ilkeästi kirjoitettu. Ihminen mäkin olen enkä todellakaan ole mikään valas vaikka ylipainoa onkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
koska hyvännäköisen ei tarvi sortua pelkkänä pilluna oloon,kun taas punkerot saa olla iloisia jos edes saa..

Pyh.
On naisia, jotka haluavat vain seksiä, ja kammoksuvat jos kumppani alkaa puhumaan seurustelusta.
Esimerkiksi allekirjoittanut oli aikoinaan (nuorena, kauniina, hoikkana ja timminä ) sellainen.

Meinasin justä tätä sanoo kanssa. Ei mulla oo ikinä ollut, eikä toivon mukaan tule ikinä olemaankaan sellasta käsitystä, että mitä seksiin tulee niin oon vaan se antava osapuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja saku:
Hänen ihanista ihanin peppunsa on kuin kaksi satiini kuuta ja mikä tuuhea karvainen kosteikko josta valuu hunajaa jota nuolen ja entäs ne jättitisut joihin mies suuuuukot uppoaa kuin juuri silitetyyn lämpimään tyynyyn eikä niitä sitä simasuuta voi lopettaa suutelemasta puhumattakaan kaulan poimuista ja pulleista reisistään.. Hän ottaa jormani vastaan siihen kuumaan pimpiiisä himosta tuhisten persikka posket punaisena hehkuen ja voi sitä läähätystä. voi pojat mikä onni...pullukat on ihaniiiiiiiiiiiiii on on........

kuulost vähän naisen kirjoittamalta:):):)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen huomannut ihan saman, että se ei todellakaan ole ulkonäöstä kiinni. Vaikka oma nainen olisi missi/mallikaunotar niin kyllähän se mies vieraisiin menee jos vierasta tekee mieli, ei se siitä ole kiinni.. Joillekin ei vaan riitä yksi kumppani.

Samaa mieltä. Tiedän tosi kauniita naisia, hoikkia, joita on petetty. mukavia vielä. että ei se sitä katso.

Alkuperäinen kirjoittaja y:
koska hyvännäköisen ei tarvi sortua pelkkänä pilluna oloon,kun taas punkerot saa olla iloisia jos edes saa..

Pyh.
On naisia, jotka haluavat vain seksiä, ja kammoksuvat jos kumppani alkaa puhumaan seurustelusta.
Esimerkiksi allekirjoittanut oli aikoinaan (nuorena, kauniina, hoikkana ja timminä ) sellainen.

Meinasin justä tätä sanoo kanssa. Ei mulla oo ikinä ollut, eikä toivon mukaan tule ikinä olemaankaan sellasta käsitystä, että mitä seksiin tulee niin oon vaan se antava osapuoli.

Mä olen ainakin aina ollut saavanakin osapuolena. Mun mielestä seksissä antaa ja saa kummatkin. Jos toinen vain antaa, niin se on kamalaa. Siihen mä en ikinä suostuisi koska musta ei ole makaamaan lahnana.

No olipas ilkeästi kirjoitettu. Ihminen mäkin olen enkä todellakaan ole mikään valas vaikka ylipainoa onkin. :(

Höpsistä! Älä pahoita mieltäs tommosesta! Joko tyttö "miehineen" On teini, tai sitten sillä oli vaan tarve saada porua aikaseks.

Pyh.

Mä olen ainakin aina ollut saavanakin osapuolena. Mun mielestä seksissä antaa ja saa kummatkin. Jos toinen vain antaa, niin se on kamalaa. Siihen mä en ikinä suostuisi koska musta ei ole makaamaan lahnana.

pakko sanoa että pelkkä ajatus että lihava nainen harrastaa seksiä on niin oksettavaa, mä en ymmärrä miksi ei voi laihduttaa... siis yök

ulkonäkö jutut on yleensäkin outoja...itse olen aika muodikas,tiimalasivartaloinen...ja kaikki,jotka eivät tieneet,luulivat,et mul on joku bodattu juppiäijä..karu totuus ilmeni muille tuttaville,kun mieheni pääsi kerrankin vapaapäivänä hakemaan lapsia kerhosta=)mullahan onkin harrikkaa ajava kalju parrakas isomahainen mies=)vaikka ihminen olisi rikas,komea ym ym ym...ei se tarkota sitä,et naisen tai miehen tarvii sitä myös olla!mutta varattuun älä koske!

Höpsistä! Älä pahoita mieltäs tommosesta! Joko tyttö "miehineen" On teini, tai sitten sillä oli vaan tarve saada porua aikaseks.

minä olen 23, mies 26. ja sen kaverit 24-30

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

Pyh.

pakko sanoa että pelkkä ajatus että lihava nainen harrastaa seksiä on niin oksettavaa, mä en ymmärrä miksi ei voi laihduttaa... siis yök

No älä ajattele sitä. En mä ainakaan ajattele muita harrastamassa seksiä vaan keskityn ihan itseeni vain.

Uusimmat

Yhteistyössä