On melkoista harhaluuloa, että miehet ei muka pettäisi lihavan naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
no niin voisi varmaan lopettaa tämän ketjun !

sait varmasti jo ap huomiosi =) KOMEA, VARATTU, HOIKKA mies HALUAA SINUA, YLIPAINOISTA, PIENITULOISTA, YH:ta Voi miksi HÄNEN KAUNIS, HOIKKA VAIMONSA EI RIITÄ hänelle.

Ei sillä miehellä ole vaimoa. ;)

Naisellisella naisella on ihana iso peppu. Rinnat on kiinteän täyteläiset. Reidet on pulleat ja vahvat käynti on silti reipas ja kepeä. Tää upea ilmestys on täysin sinut itsensä kanssa.
Hänellä on lähes aina hame ja hän tuoksuu ruusulle ja kielolle. Pukeutuu ja riisuu tilanteen mukaan. Hän näyttää onnellisesta ja nauraa usein.

Sanat on kuin kukkasia ja mieli hillitty ja suora. Hän tykkää saunoa ja syö terveellisesti sekä treenaa, mutta valvoo tarkasti ette vaan pääse laihtumaan. Hän janoaa miestään je ennen kaikkea kaipaa rakastelua lähes yhtä usin kuin miehensä. Hän on iltaisi hieman väsynyt ja nukkuu kuin lapsi herää aamulla ilo silmissään.

Hänen hameen helmoissaan pyörii aina pieniä terveitä tuoksuvia ja iloisia lapsukaisia.
Hänen huoneensa ovat raikkaita ja siistejä ja usein tuoksuu pulla. Hänen pöydässän on voita maitoa ja hunajaa täysjyväleipää hedelmiä marjoja ja kermaa kahvia teetä kalaa ja kanaa lammasta vasikkaa joskus viiniä.... hän on hyvä kokki..

Hän on kuin puron varressa oleva puu vermas terve ja voimakas ja hakeutuu kohti valoa...Rakkaus uskollisuus lempeys on kirjoitettu Hänen otsaansa mutta varo suututtamasta häntä...Jokainen mies kääntää päänsä nähdessään tämän uljaan itsetietoisen vahvan naisen..Useat kysyvät kuka on tuo nainen...minä tunnen hänet hän on minun oma rakkaani......

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä saattaa tulla joillekin shokkina, mutta miehilläkin on oma, yksilöllinen makunsa :o . Mikä viehättää yhtä, ei viehätä toista...joku tykkää hoikista, toinen isoista tytöistä. Lisäksi persoonakin vaikuttaa tottakai.

Tästä voisi päätellä sen, että tätä miestä miellyttää sekä hoikat että ylipainoiset. :D

Tai sen, että ko. menestyvä mies on valinnut puolisonsa sen perusteella, mitä häneltä oletetaan (menestyvän, komean, varakkaan miehen rinnallahan "kuuluu" olla kaunis, hoikka vaimo...), vaikka oikeasti tuntee vetoa toisennäköisiin naisiin. Ns. kulissivaimo.

tämä on muuten hyvin monen kohalla täys tosi! arvasin jotenki että åbo tämän tähän ehtii kirjottaa ennenku mie löyän koko ketjua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Tämä saattaa tulla joillekin shokkina, mutta miehilläkin on oma, yksilöllinen makunsa :o . Mikä viehättää yhtä, ei viehätä toista...joku tykkää hoikista, toinen isoista tytöistä. Lisäksi persoonakin vaikuttaa tottakai.

Tästä voisi päätellä sen, että tätä miestä miellyttää sekä hoikat että ylipainoiset. :D

Tai sen, että ko. menestyvä mies on valinnut puolisonsa sen perusteella, mitä häneltä oletetaan (menestyvän, komean, varakkaan miehen rinnallahan "kuuluu" olla kaunis, hoikka vaimo...), vaikka oikeasti tuntee vetoa toisennäköisiin naisiin. Ns. kulissivaimo.

tämä on muuten hyvin monen kohalla täys tosi! arvasin jotenki että åbo tämän tähän ehtii kirjottaa ennenku mie löyän koko ketjua :laugh:

Olisiko jopa miehillä myös muita kriteerejä kuin a) lihava, b) laiha naisia katsellessaan :) Vai onko se liian paljon oletettu?

Miten ulkonäkö vaikuttaa siihen, antaako helpolla vai ei? :snotty:

Samaa mäkin ihmettelen. Mä tiedän kauniita ja hoikkia naisia jotka antavat todella helposti ja pullokoita vähemmän kauniita jotka eivät anna helposti. Tietysti sitten on päinvastoin. Eiköhän se ole enemmän kiinni ihmisen luonteesta kuin ulkonäöstä.

Mikähän sun mielestä on komea, menestyvä ja varakas mies? KJouluttamaton pullukka yh ihailee jotain apulaispäällikkö merkonomia, joka ei pukeudu verkkareihin menestyvänä. Ne hoikat ja koulutetut haluavat että mies on oikeasti komea, trimmattu ja oikeasti menestyvä urallaan. Sulle voi näytellä sitä minkä vaimo tietää satuiluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hehhheeeeheee:

Samaa mäkin ihmettelen. Mä tiedän kauniita ja hoikkia naisia jotka antavat todella helposti ja pullokoita vähemmän kauniita jotka eivät anna helposti. Tietysti sitten on päinvastoin. Eiköhän se ole enemmän kiinni ihmisen luonteesta kuin ulkonäöstä.

Mikähän sun mielestä on komea, menestyvä ja varakas mies? KJouluttamaton pullukka yh ihailee jotain apulaispäällikkö merkonomia, joka ei pukeudu verkkareihin menestyvänä. Ne hoikat ja koulutetut haluavat että mies on oikeasti komea, trimmattu ja oikeasti menestyvä urallaan. Sulle voi näytellä sitä minkä vaimo tietää satuiluksi.

Mistä sä päättelit, että olen kouluttamaton? :o Vaikka olen pullukka yh niin kyllä mä osaan silti katsoa koska mies on oikeasti komea. Ja tuon miehen verotiedot on ollut ihan nähtävillä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hehhheeeeheee:

Mistä sä päättelit, että olen kouluttamaton? :o Vaikka olen pullukka yh niin kyllä mä osaan silti katsoa koska mies on oikeasti komea. Ja tuon miehen verotiedot on ollut ihan nähtävillä. ;)

Voi äijä olla silti surkea juntti-idiootti vaikka tulot olisivat isot. Tai komea jonkun mielestä mutta kaamea toisen mielestä. Pääasia kai tässä tapauksessa että sinuun on tehnyt vaikutuksen ja saat siitä pönkitystä itsetunnollesi. Se kai pointtisi on.

Alkuperäinen kirjoittaja fantasy:
Se kai pointtisi on.

Ei kun se että miksi just mä? Miksi ei joku paremman näköinen? Eikös nämä asiat lukeneet jo aloituksessa?

Jos satuit olemaan sopivasti saatavilla? Aika, paikka, tilaisuus ym mätsäsi sopivasti. Eivät kaikki etenkään varatut jaksa/ ehdi niin kauheasti nähdä vaivaa ja skannata vaihtoehtoja läpi, ellei ihan elämänkumppania olla vakavalla mielellä etsimässä vaan jotain "kevyempää".

Peesi, mikä unohtuu mammoilta AINA. Ja hoikkuus ei takaa kauneutta, kuten ei lihavuus rumuutta ja sama toisinpäin tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ap kyllä sä olet täysin väärillä jäljillä. Eihän läskin kanssa voi olla kuin säälistä. :xmas: :whistle: Nimimerkillä ittekin ylipainoinen. :whistle:

kiitos kun palautit minut pilvilinnoista. en kuvittele enää itsestäni liikoja.

Komea, hoikka ja varakas mies haluaisi aloittaa seksisuhteen mun kanssa. Siis mun ylipainoisen, melko pienituloisen yh:n kanssa. Tätä ihmettelen suuresti, että miksi juuri mun kanssa.

Meillä on joskus ollut pieni romanssi, mutta sitten kumpikin alkoi seurustella tahoillaan. Nyt sitten on käymässä näin.

En ole provo vaan ihmettelen, että miksi mies haluaa juuri mun kanssa suhteeseen? Miksi ei joku paremman näköinen? Miksi hänelle ei riitä se oma hoikka nainen?

No se ottaa minkä saa. Luultavasti se on heittänyt verkot veteen laajemminkin, tuskin olet ainoa mitä se kokeilee kepillä.

Lyhyt oppimäärä: mies osaa ottaa seksin vain seksinä. Se on usein sivuseikka, minkämoinen naisvartalo siihen seksiin liittyy, jos ja kun halutaan vaan laueta.

Sinä sen sijaan luettelet jo heti alkuunsa sen miehen (ylimääräisiä) ominaisuuksia; komea, hoikka, varakas...
Kun taas jos mies haluaa pillua, niin sille ei oikeasti ole väliä onko nainen kaunis, hoikka, varakas.

Mää tein sellasen källin ukolleni et olin sika hyvännäkönen blondi ku alettiin seurustelemaan, fiksu ja maksoin omat baari-illat ja muuta. Sit ku muutettiin yhteen ja olin raskaana, aloin syödä ihan sikana suklaata ja viiliksiä, tietteks niit banaanin makusia. En vaalentanu enää tukkaa ja aloin käyttää rillej. Oon perseauki ku päätin alkaa opiskelemaan yliopistossa, painan joku 90 kiloo ja oon ihan maantieharmaa pleksinaama, ukkoo vituttaa mut se on jo niin vanha ettei se kelpaa enää kellekään muulle:D Rest my case.

Ei kun se että miksi just mä? Miksi ei joku paremman näköinen? Eikös nämä asiat lukeneet jo aloituksessa?

Siks ku olet saatavilla ja sulla on se mitä se haluaa, eli pillu. Vai onko se sanonut haluavansa sinusta jotain muutakin? Halusko se lapsia sun kanssa, vanheta yhdessä, vaiko vain seksiä?

Minkä ikäinen olet, että kuvittelet pelkkää-seksiä-suhteen pohjautuvan jollekin salatuille haaveille ja tuntemuksille, ihan kuin siinä olisi muutakin takana?

Kyllä kai nyt kaikki tietävät, että lihavat/ rumat naiset ovat parempia sängyssä kuin hyvännäköiset. Hyvännäöinen kuvittelee, ettei hänen tarvitse laittaa kun hepenet päälle, ja heittäytyä selälleen, niin mies on aivan ekstaasissa. Huonommin varusteltu nainen tietää, että hänen täytyy kompensoida ulkonäköään, ja sen takia tekeekin kaikki mahdolliset temput. Tietenkin poikkeuksia löytyy, mutta tämä kaavaa toimii aika usein.
Ja yh nyt varsinkin joutuu tekemään kaikkensa saadakseen miehen, joten pullukka yh= taivaallista seksiä. Fiksu mies!

Ihan kuin ap olisi jotenkin imarreltu tästä saamastaan "huomiosta": miks just mä.

Voi hitto, itselle tulee silmäpeliä ja kaksimielisiä juttuja sen verran taajaan, etten osaa suhtautua seksin vonkaamiseen jotenkin imarteluna. Ehkä se on ap:lle sitten kuitenkin harvinaisempaa "herkkua", kuin meille hoikille.

Alkuperäinen kirjoittaja nuori ja nätti;22526595:
Ihan kuin ap olisi jotenkin imarreltu tästä saamastaan "huomiosta": miks just mä.

Voi hitto, itselle tulee silmäpeliä ja kaksimielisiä juttuja sen verran taajaan, etten osaa suhtautua seksin vonkaamiseen jotenkin imarteluna. Ehkä se on ap:lle sitten kuitenkin harvinaisempaa "herkkua", kuin meille hoikille.

Voi helvetti mitä jotkut naiset lukevat sieltä "rivien välistä".

:O

Ehkä se äijä haluu kivaa ap:n kanssa yhdessä kun oma vaimo on niin hoikka ja kyllästyny siihen kivaan. Ja se pään sisältökin useimmille miehille jossain vaiheessa merkkaa jotain. Ainakin vähäsen.

[QUOTE="rekku";22526663]Voi helvetti mitä jotkut naiset lukevat sieltä "rivien välistä".

:O

Ehkä se äijä haluu kivaa ap:n kanssa yhdessä kun oma vaimo on niin hoikka ja kyllästyny siihen kivaan. Ja se pään sisältökin useimmille miehille jossain vaiheessa merkkaa jotain. Ainakin vähäsen.[/QUOTE]

No mitään muuta en selitykseksi keksi, että ap oikein jaksaa vatvomalla vatvoa sitä, että JOKU MIES HALUAA HÄNEN KANSSAAN SEKSIÄ. Voi hääreguud kun ihmeellistä.

Siis miksi se on niin iso numero? Ilmeisesti sitä ei tapahdu kovin usein. En todellakaan usko, että jos ap:ta vonkaisi harva se viikko joku "komea ja varakas", niin hän ei sillä päätänsä näin vaivaisi.
Ei tarvi lukea rivien välistä yhtään mitään, helvetti vain itsellesi. Vai onko tuo sinustakin jotenkin niin ihmeellistä ja vatvomisen arvoinen juttu? :D

Pään sisältö ei liity satunnaiseen seksiin tai pelkkään seksiin yhtään mitenkään. Voi rakkaat naiset kun oppisitte tämän kun joku teitä persoonalliseksi ja upeaksi kehuu ja juttu jääkin pelkäksi panoksi, että mistähän se nyt johtui, mutta ei näköjään, ei edes aikuisenakaan se ei ole mennyt jakeluun.

Uusimmat

Yhteistyössä