On mulla ihana mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Täältäkin olen paljon lukenu että jotkut ei sitä omaa aikaa jostain syystä saa, johtuuko siitä että toinen osapuoli on aina menossa tai sitten sitä ei vaan sanota kun tuntuu että seinät kaatuu.

Meillä tää on ihan hyvin onnistunu että saadaan molemmat omaa aikaa kun siitä sovitaan ja puhutaan kun tuntuu että nyt pää räjähtää.
Täänän just miehelle puhuin että onnistuisko jos lähtisin tonne maalle vähän päätäni tuulettamaan, siellä ei tarvii koko ajan suorittaa ja olla valmiustilassa.
Mies oli että no mene ihmeessä jos siltä tuntuu.
:heart:

Toi on kyllä tosi kiva, ku niin paljon tosiaan lukee ihan päinvastaisia juttuja. Meillä mies kysyy multa välillä että ootkos nähny kavereita pitkään aikaan, pitäskös sun mennä vähän moikkailemaan, ja patistaa nokosille ym. Se on kyllä tosi ihanaa kun on huomioonottavainen mies, helpottaa kummasti.

kommunikointi on kyllä avain sana, mistäpä sitä toinen osapuoli tietää miltä tuntuu, jos ei itse kerro! Meillä on molemmilla menoja ja hyvin ollaan järjestetty ne, että aina pääsee tuulettumaan, kun siltä tuntuu.

Näitäkin tiedän paljon ketkä märehtii ja valittaa kotona kun ei minnekään pääse ja ei se ukko ymmärrä, mutta mistä se ukko sen sitten voi arvata mikä vaivaa jos sitä ei voi sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Näitäkin tiedän paljon ketkä märehtii ja valittaa kotona kun ei minnekään pääse ja ei se ukko ymmärrä, mutta mistä se ukko sen sitten voi arvata mikä vaivaa jos sitä ei voi sanoo.

Niinpä, ku ei tässä kukaan mikään ajatuksenlukija ole! :)

Yhteistyössä