eka on niin ihana fiilis ja kaikki on niin ihanaa ja hellyttävää..sit naks ja sillä vitutuksen voimalla tulee siivottua talo ja viikattua pari satsia pyykkiä, eikä se helpota vielä sittenkään! mieski on taas ihan yks täys idiootti kun eihän se tajua taas mistään mitään!! on vaan tyyliin: "mitä, oonks mä tehny jotain pahaa??" |O |O :headwall: :headwall: :snotty: