On se kaunis

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
nimittäin Hanna Pakarinen. Terveen ja persoonallisen näköinen nainen, kaiken lisäksi vaikuttaa järki pysyneen päässä. *lukee viikonlopun Iltistä*

Se muuten on huippukaunis varsinkin oikein meikattuna ja laitettuna, eikä mikään kerjäläisen kelkannaru, vaan juur sopivan kokoinen :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
nimittäin Hanna Pakarinen. Terveen ja persoonallisen näköinen nainen, kaiken lisäksi vaikuttaa järki pysyneen päässä. *lukee viikonlopun Iltistä*

Se muuten on huippukaunis varsinkin oikein meikattuna ja laitettuna, eikä mikään kerjäläisen kelkannaru, vaan juur sopivan kokoinen :D .

:laugh:
 
Juuri vähän aikaa sitten luin juttua:

Hanna Pakarinen haluaa olla aikuinen nainen

Suomen ensimmäisestä Idols-kisasta tähdeksi noussut entinen trukkikuski, laulaja Hanna Pakarinen, 26, haluaa olla pian keski-ikäinen. Pakarinen paljasti haaveensa Ilta-Sanomien Plus-liitteen haastattelussa.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/615068?pakarinen_hanna
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri vähän aikaa sitten luin juttua:

Hanna Pakarinen haluaa olla aikuinen nainen

Suomen ensimmäisestä Idols-kisasta tähdeksi noussut entinen trukkikuski, laulaja Hanna Pakarinen, 26, haluaa olla pian keski-ikäinen. Pakarinen paljasti haaveensa Ilta-Sanomien Plus-liitteen haastattelussa.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/615068?pakarinen_hanna

Juuri tuota juttua luin. Musta on erittäin tervettä, että ihminen tiedostaa vanhenevansa eikä edes yritä pitää kiinni siitä, miltä näytti kaksikympisenä. Ja oon muuten Hannan kanssa täsmälleen samaa mieltä siinä, että itsensä kanssa sinut oleva viisikymppinen on kauniimpi kuin kaikesta (etenkin ulkonäöstään) epävarma parikymppinen.
 

Yhteistyössä