V
voi elämä
Vieras
Yks tuttu valitti kuinka ei ole varaa ostaa lapselle uusia ulkohousuja, mutta silti on varaa tupakoida aski päivässä. Samoin toinen tuttu valittelee aina keväisin kun ei ole varaaostaa lapselle haalaria, tai ei ole varaa ainakaan kunnolliseen ja sama ämmä pisti tosta vaan 70 e omaan kampaajaan ja kerjäsi mukulalleen joltain tutulta vanhan haalarin.Yks ämmä taas hassaa rahat kalliisiin meikkeihin ja koruihin, mutta mukulalle pitäisi kaikki saada vanhana joltain, ei millän raaskisi ostaa uutta. Itse kulkee kyllä uudessa goretex puvussa ja kampaajalla ravaa joka kuukausi. On joillakin prioriteetit kummat.