On se kumma kuinka joillekin äideille ei tee pahaa laittaa itteensä rahaa, mutta jos lapselle pitäisi jotain hankkia niin menee ku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yhteistyössä