On siinä selittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nicin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nicin äiti

Vieras
Hankala tilanne kaikinpuolin. Minulla on 9kk ikäinen poika. Imetän häntä. Odottelin jo pikkuhiljaa menkkojen alkavan, mutta eipä näkynyt...
Juhannuksen jälkeen erosin miehestäni, hänen alkoholin käytön takia. Minut on nähty muutaman kerran miespuolisen ystäväni kanssa ulkona, jopa exäni ilmoitti, että "jaa, taisit jättää minut sen takia". Mutta me olemme vain ja ainoastaan ystäviä. Rakastan kuitenkin exääni, se oli alkoholi jota en rakastanut.
No, mutta palataanpa alkuun... Juu, ei näy menkkoja vielä, sillä olen raskaana. Tämä on ihan hirveää. Poika on vielä niin pieni. En tiedä miten pärjäisin kahden pikkuisen kanssa. Miten saan exäni uskomaan, että lapsi on hänen? Tämä on todella sekava tilanne. Kaduttaa se, että muutin pojan kanssa pois exän luota... Kaksin kuitenkin tilanne olisi ollut helpompi... Olen ihan sekaisin! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Nicin äiti:
Pelkäänkin lähinnä miten paljon saan p*kaa niskaan ennen kuin siellä asti ollaan... :(
Tiedät saavasi mieheltä paskaa niskaan ja sellaisesta eroamista kadut? Ja viina vielä kuvioissa mukana...