on sovittu jo kaks viikkoa sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
että miehen kummipoika tulee tänään meille yökylään. kumpikin poika (mun poika ja kummipoika) on odottaneet tätä iltaa kun kuuta nousevaa.
mun mies on kummipojalleen tosi tärkeä ja on odottanut myös sitä et pääsee nimenomaan kummisedälle yöks, vaikka toki leikkiminen mun pojan kans on sille myös tärkeää jnejne. lupasin et haen tän kummipojan tos alkuillasta ja käydään hakee pizzatarpeet, herkkuja ja joku leffa ja mies saunottaa pojat sit illalla jne.

nyt mies sit ilmotti et jää ylitöihin ja menee siit suoraa raksalle ja tulee "joskus" sitten kotiin, siis mitä helvettiä??!!
eihän noin voi tehdä??!!! EIHÄN??!!
hitto se raksa ei sinne kaadu yhdessä illassa, toisin kun pienen pojan mieliala |O
saakeli mä käyn vaikka korvistaan repii sen kotiin jos ei viestit tehoa eikä tajua tulla suoraa töistä :kieh:

Voihan kökkö noita miehiä... miksei ne IKINÄ TAJUU sit niin yhtään mitään....
Kaikki pitää aina vääntää rautalangasta, mitään ei voi koskaan olettaa että ne ymmärtäis ihan itse....
Hohhojjaaa...

Onnea nyt kuitenkin yritykselle!! ;)

sain miehen jo lupaan et tulee ajoissa kotiin, käy vaan hoitaan yhden jutun raksalla.
tuli töistä viiden jälkeen ja sanoi et tulee ihan viimestään saunottaan pojat kahdeksaks eikä sitä näy.
joo onhan kello varttia vaille, mutta mä oon tosi pettyny siihen, se lähtee huomena aamulla kahdeksalta töihin ja sen aika poikien kanssa jää tuntiin tänään, korkeintaan kahteen.
oli taas liikaa pyydetty. hitto.

:| :( mä niiiin inhoan tuollasta :/
Meil tuota sattuu omien poikien kans kun mies lupaa tulla illalla niin, et pojat on viel hereillä. En koskaan sano pojille vaan se on sitten ilonen yllätys jos niin käy. Oon kieltäny miestä lupaamastakin, kun aina sille tulee jotain hiton työjuttuja. Se kun ei edelleenkään osaa sanoa, että "mun täytyy nyt lähteä" tai "ei sovi nyt, jatketaan muullon"... Huoh!
Ymmärrän siis sun ärsyynnyksen.

mies ei oo tullu vieläkään :'(
se ITSE pyysi laittamaan saunan puoli kahdeksalta päälle ja TIETÄÄ että puoli tuntia riittää et sauna on lämmin (60astetta) ja siitä enemmän on sit liikaa noille mukuloille, eli sinne saunaan pitäis mennä NYT kun kohta siel on niin kuuma.
eikä saunottajaa näy ja mulla menkat enkä pysty saunoon menkkojen aikana, mies tietää myös sen. vituttaa et taas se tulee kotiin missä on sauna lämmin ja pizza valmista ja imuroitu vaik se ei ansaitsis yhtään :'(

on meillä ollut tosi kivaa, pojat on leikkinyt hiki päässä ja tehtiin pizzaa, katsottiin leffa ja syötiin herkkuja.
miehen kummipoika kyselee koko ajan et koska pääsee saunaan :ashamed:
saakeli mä vihaan tällasta!!!! |O

6 ja 3, en uskalla päästää keskenään saunaan.
soitin miehelle ja sil oli pokkaa huutaa mulle et "joojoo,mä tuun, ei tarvii hiillostaa!!"
siis helvetti mä mitää hiillostais jollei se ite lupailis lapsille tollasta!!
saakelin paska!! siel saunassa on jo niin kuuma et tulee aika tynkä saunareissu ja noi niin sitä odotti :'(

mies tuli puol yhdeksän jälkeen, saunotti pojat (ei kauaa kestäny ku oli liian kuuma) ja nyt laitoin pojat nukkuun kun mies nautti hienosti ansaittua pizzaansa ja saunaoluttansa :kieh:

mulla on hirvee tuskanhiki ja meen just tupakille!!

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sun mies ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä mua :o

ei muakaan. se on muuttunu ihan toiseks ihmiseks tän rakennusprojektin aikana.

Se on kai aika stressaavaa aikaa, tuo rakentaminen.
Toivotaan, että saat oman miehesi takaisin (sellaisena kun hän oli) sitten kun raksaprojekti on ohi :hug:

Kuule. Sanon tän vielä kerran. Tehkää se talo loppuun hampaat irvessä, pipo kirraten ja lapiollinen paskaa suussa. Sitten se helpottaa. Ihan totta.

Raksa-aika on yksi isoimpia suhteen kriisiaikoja. Elämä pyörii vain ja ainoastaa raksan ympärillä ja ehdoilla. Ja joo-o. Ei sen sais olla niin, ei sen pitäis olla niin, ei sitä niin sais tehä, mutta kun se vaan on niin. Pitää olla tosi väljä lompakko ja loistava tukiverkosto, jos se ei ole niin. Eli: kestäkää, sietäkää, improvisoikaa, seiskää vaikka päällänne, mutta tehkää se talo ja rauhottukaa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuule. Sanon tän vielä kerran. Tehkää se talo loppuun hampaat irvessä, pipo kirraten ja lapiollinen paskaa suussa. Sitten se helpottaa. Ihan totta.

Raksa-aika on yksi isoimpia suhteen kriisiaikoja. Elämä pyörii vain ja ainoastaa raksan ympärillä ja ehdoilla. Ja joo-o. Ei sen sais olla niin, ei sen pitäis olla niin, ei sitä niin sais tehä, mutta kun se vaan on niin. Pitää olla tosi väljä lompakko ja loistava tukiverkosto, jos se ei ole niin. Eli: kestäkää, sietäkää, improvisoikaa, seiskää vaikka päällänne, mutta tehkää se talo ja rauhottukaa sitten.

joo mutta jos lapsille jotain lupaa niin se on pidettävä vaikka rakentais viittäkytä taloo!!! tässä ei ollut nyt kyse musta vaan kahdesta pienestä pojasta.

Yhteistyössä