On tämäkin ongelma... Erikoinen sellainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argggh

Vieras
Nimittäin mun mies. Se tekis kaikki "mulle kuuluvat" työt. En tykkää yhtään, että se tyhjentää pyykkikonetta ja ripustelee pyykkejä. Sitten se "sisustelee" omaan erikoiseen tyyliinsä eli vaihtelee esineiden paikkoja. Astianpesukonetta on tyhjentämässä heti kun se pysähtyy. Koko ajan häärää jotain eikä osaa rauhoittua. Ei mun mielestä sitä pöytää oo pakko tyhjätä heti aterian päätyttyä vieläpä niin, että osa perheestä istuu vielä pöydässä. Ja kun tuo pyykkiasiakin on niin, että tiedän mitä laitan kuivausrumpuun ja mitä narulle jne. Lisäksi ne pyykit olisi myö oiottava.

Tiedän, että kuulostaa hassulta, että olen tyytymätön miehen apuun. Ok, että tyhjää koneen ja vie roskat, mutta pyykkihuolto yms. kyllä olis mun heiniä. Minä kun en vain ole heti juoksemassa pyykkikoneen luo, kun se pysähtyy...

Ihan kamalaa aapee :(

Voi että mua harmittaa sun puolesta, miten mies kehtaakin siivota...

:D

Nyt nainen, nauti siitä että sulla on tuollainen mies. Jotkut miehet ei oikeasti evääkään liikauta

TÄmä koskee niin monta muuta asiaa kuin pyykkäämistä. Esim. viikkosiivous. Mies aloittaa sen ennenkuin tulen töistä ja väittää, että koko kämppä siivottu. No ei ole kun villakoirat kävelee vastaan jo ovella. Kun se ei oikeasti taida noita kaikkia asioita. Minusta kun jos töitä tehdään niin ne tehdään kunnolla. Ehkä olen perfektionisti osittain. Mutta ei minusta kaiken tarvitse tapahtua ihan HETI ja niin, että puunataan koko ajan jotain. Meillä on ihan perusssiistiä. Viikkosiivouksen haluaisin tapahtuvan kunnola eikä vain hutaisten.

Tulee mieleen B. Virtanen, joka siivosi kotona ja tuumi "Luulenpa, että vaimo ilahtuu, kun tulee kotiin ja olen tiskannut&imuroinut". Vaimo tuli kotiin ja tuomitsi "Väärin tiskattu! Väärin imuroitu!". "Väärin luultu", voihkaisi B. Virtanen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Miksi, ap, vain sinun tapasi on oikea? Ehkä mies ajattelee, että turha jättää vaimolle mitään tehtäväksi, kun sillä aina tuntuu kestävän. Viikkosiivouksenkin tekee etuottiin, että sulla ois helpompaa ja voisitte tehdä yhdessä jotain muuta kuin siivota?

Mun mies kans on koko ajan valmis kotihommiin. Muuten tekeekin hyvin paitsi pyykit ripustaa myttyina ja siivoamisen jalki on vahan sita ja tata. Siivoan sitten ite ne miehen paskasti tai ei ollenkaan siivoamat paikat. Teen sen silloin, kun mies ei ole kotona. Ja kaikki voi olla tyytyvaisia. :D

Hahaha, mun mies on puuskittain tollanen. Joskus se menee pyykkikoneen viereen seisomaan kun aikaa on jäljellä minuutti ja tyhjentää sen heti. Harmi vaan että se ripustaa pyykit sitte ryppysinä kuivumaan. En oo halunnu alkaa nalkuttavaksi akaksi niin en oo sanonu mitään, mutta mieluummin ripustaisin ite ne pyykit kunnolla. En vaan viitti mennä tunkemaan väliin kun toinen on asettunu passiin pyykkikoneen viereen että kato nyt ku hän on ahkera kotitalousmies.

[QUOTE="Aloe";29347445]En vaan viitti mennä tunkemaan väliin kun toinen on asettunu passiin pyykkikoneen viereen että kato nyt ku hän on ahkera kotitalousmies.[/QUOTE]

Juu, antaa toisen nayttaa parastaan.

Joskus jos sanoo aaneen, etta taidanpa kohta kayda siivoamassa kylpparin, niin sitten kun puolen tunnin paasta tarttuu tuumasta toimeen, niin mies on sen siivonnut silla aikaa, kun ma oon odottanut etta mun "kohta" on ohi.

Yhteistyössä