A
argggh
Vieras
Nimittäin mun mies. Se tekis kaikki "mulle kuuluvat" työt. En tykkää yhtään, että se tyhjentää pyykkikonetta ja ripustelee pyykkejä. Sitten se "sisustelee" omaan erikoiseen tyyliinsä eli vaihtelee esineiden paikkoja. Astianpesukonetta on tyhjentämässä heti kun se pysähtyy. Koko ajan häärää jotain eikä osaa rauhoittua. Ei mun mielestä sitä pöytää oo pakko tyhjätä heti aterian päätyttyä vieläpä niin, että osa perheestä istuu vielä pöydässä. Ja kun tuo pyykkiasiakin on niin, että tiedän mitä laitan kuivausrumpuun ja mitä narulle jne. Lisäksi ne pyykit olisi myö oiottava.
Tiedän, että kuulostaa hassulta, että olen tyytymätön miehen apuun. Ok, että tyhjää koneen ja vie roskat, mutta pyykkihuolto yms. kyllä olis mun heiniä. Minä kun en vain ole heti juoksemassa pyykkikoneen luo, kun se pysähtyy...
Tiedän, että kuulostaa hassulta, että olen tyytymätön miehen apuun. Ok, että tyhjää koneen ja vie roskat, mutta pyykkihuolto yms. kyllä olis mun heiniä. Minä kun en vain ole heti juoksemassa pyykkikoneen luo, kun se pysähtyy...