on24, onko kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Eli onko kukaan tilannut kyseisiltä sivuilta mitään? Ovatko toimivia vai ihan susia? Nuo keittiökaapistot kiinnostaisi, kuten muukin sälä :) Onko kellään omakohtaista kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä rekisteröidyin sinne ja jotain piti tilata, nyt on tilillä 70 euroo, ja mietin et mihin käyttäisi :(

Siitä tilauksen loppusummasta jonkun tietyn määrän laittaa siihen ..oisko 25% tai jotain.. ei siis saa ilmaseks esim. 60e:n tuotetta..

mulla meni nyt ohi :o eli kun tuolta tilaa niin toi tilillä olevaraha hyvitetään loppusummasta? Mutta tuolla rahalla ei saa ostettua esim. yhtä tuotetta jka maksaa just sen summan mitä on tilillä

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä rekisteröidyin sinne ja jotain piti tilata, nyt on tilillä 70 euroo, ja mietin et mihin käyttäisi :(

Siitä tilauksen loppusummasta jonkun tietyn määrän laittaa siihen ..oisko 25% tai jotain.. ei siis saa ilmaseks esim. 60e:n tuotetta..

mulla meni nyt ohi :o eli kun tuolta tilaa niin toi tilillä olevaraha hyvitetään loppusummasta? Mutta tuolla rahalla ei saa ostettua esim. yhtä tuotetta jka maksaa just sen summan mitä on tilillä

Siis jos tililläs on 21e
ostat jotain mikä maksaa 150e , niin mun tietääkseni siitä ei saa enää vähennettyä sitä koko 21e vaan joku osa siitä...
eli saisit tuotteen tyyliin 135e ja se loppu mikä jää niin jää tililles..
tosin ent iä onko niinjos tilaat satasilla niin vähennetäänkö se koko summa eli 21e...

minä tilasin kerran yhden kirjahyllyn. tuli kotiin ja aloin availeen paketteja niin välistä lenteli lasinsirupölyä ja lasiosat oli tuhannen *piipin* päreinä ja levyosat naarmuilla ku sirut oli naarmuttaneet. soitin heti firmaan ja siellä huonolla suomella vastasi nainen (oiskohan eestiläinen firma), laitoin kuvia menemään tuotteesta, ihmetteli kovin mutta maksoivat takasin pitkin hampain hyllystön. ne paketit oli vaikka millä lommoilla eli oli aika kova kouraisesti käsitelty.

Mä olen tilannut kahteen otteeseen, ensin itselle sängyn, yöpöydät ja lipaston ja myöhemmin pojalle kolmikerroksisen kerrossängyn ja siihen patjat. Ei valittamista. Samaa tavaraa myyvät kuin esim. Jysk, tai samalta tehtaalta tulee osa tuotteista.

Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:
minä tilasin kerran yhden kirjahyllyn. tuli kotiin ja aloin availeen paketteja niin välistä lenteli lasinsirupölyä ja lasiosat oli tuhannen *piipin* päreinä ja levyosat naarmuilla ku sirut oli naarmuttaneet. soitin heti firmaan ja siellä huonolla suomella vastasi nainen (oiskohan eestiläinen firma), laitoin kuvia menemään tuotteesta, ihmetteli kovin mutta maksoivat takasin pitkin hampain hyllystön. ne paketit oli vaikka millä lommoilla eli oli aika kova kouraisesti käsitelty.

Siellä lukee et pitää tarkistaa paketti jos ulkosia lommoja jne. ei edes maksa vaan lähettää suoraan takaisin..

tilasin sieltä lipaston ja kasatessa huomasimme että yhdestä levystä puuttuu kulma. Laitoin sähköpostia firmaan ja lähettivät kahdeksan (!) viikon päästä uuden levyn. nyt lipasto huojuu kun siihen nojaa, ei siis kovinkaan kestävä ja maksoi muistaakseni jotain 300 euroa:/

me tilattiin kerran peili. ja aivan ihana oli ja todella tyytyväisiä kauppoihin. toki meillä jäi peili sitte käyttämättä ku muutettiin sitte kylppärin remontti suunnitelmia. heh!

Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:

Siellä lukee et pitää tarkistaa paketti jos ulkosia lommoja jne. ei edes maksa vaan lähettää suoraan takaisin..

Voipi lukee, mutta maksoin verkkolaskulla sen tilauksen yhteydessä..riskinsä tietty siinäkin. Postiennakolla toimituskulut kalliimmat, mutta toki se ois viisainta seuraavan kerran, tilasi mistä hyvänsä.

Tilasin pojalle nuorisosängyn, toimitusaika oli yli kuukauden, josta kyllä soitettiin heti tilauksen teon jälkeen maanantaina ja ilmoitettiin kauanko joutuu odottamaan. Kun sänky tuli, ehti se olla käytössä päälle pari viikkoa, kun sängyn toiseen sisälaitaan ruuvattu sälepohjaa kannattava tukipuu katkesi neljään osaan kun poika oli illalla istunut sängyn laidalle mennäkseen nukkumaan. Ruuvit lohkaisivat mukanaan palat laminaatista, joten niihin kohtiin on turha enää ruuvailla uutta lautaa. Tuo tukipuu oli jotain sahanpurusta tehtyä lastulevyä. Sänky on ihan nätin näköinen, mutta ei näemmä käyttöä kestä. Olen asiasta reklamoinut ja odottelen vastausta. Saas nähdä kuinka käy, mutta tiedän mistä en enää osta.

Oijoijoi....ajattelin tilata ko firmasta yli tonnin vaatekaapin, mutta tätä palstaa kun lukee, niin pitänee harkita uudelleen. Onkohan kalliitkin tuotteet huonoja, vai vai meniskö niin että laatu ja hinta kulkevat käsi kädessä..?

Muutaman kerran olen tilannut ja hyvää tavaraa olen saanut :) Viimeksi meni kyllä aikaa tilauksien tulemisessa, mutta siitäkin ilmoitettiin ja tavarat tulivat sinä päivänä, kun lupasivat. Itseasiassa aiemmin.

Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka toinen viikko yhden euron.