Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä rekisteröidyin sinne ja jotain piti tilata, nyt on tilillä 70 euroo, ja mietin et mihin käyttäisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä rekisteröidyin sinne ja jotain piti tilata, nyt on tilillä 70 euroo, ja mietin et mihin käyttäisi![]()
Siitä tilauksen loppusummasta jonkun tietyn määrän laittaa siihen ..oisko 25% tai jotain.. ei siis saa ilmaseks esim. 60e:n tuotetta..
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä rekisteröidyin sinne ja jotain piti tilata, nyt on tilillä 70 euroo, ja mietin et mihin käyttäisi![]()
Siitä tilauksen loppusummasta jonkun tietyn määrän laittaa siihen ..oisko 25% tai jotain.. ei siis saa ilmaseks esim. 60e:n tuotetta..
mulla meni nyt ohieli kun tuolta tilaa niin toi tilillä olevaraha hyvitetään loppusummasta? Mutta tuolla rahalla ei saa ostettua esim. yhtä tuotetta jka maksaa just sen summan mitä on tilillä
Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:minä tilasin kerran yhden kirjahyllyn. tuli kotiin ja aloin availeen paketteja niin välistä lenteli lasinsirupölyä ja lasiosat oli tuhannen *piipin* päreinä ja levyosat naarmuilla ku sirut oli naarmuttaneet. soitin heti firmaan ja siellä huonolla suomella vastasi nainen (oiskohan eestiläinen firma), laitoin kuvia menemään tuotteesta, ihmetteli kovin mutta maksoivat takasin pitkin hampain hyllystön. ne paketit oli vaikka millä lommoilla eli oli aika kova kouraisesti käsitelty.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:minä tilasin kerran yhden kirjahyllyn. tuli kotiin ja aloin availeen paketteja niin välistä lenteli lasinsirupölyä ja lasiosat oli tuhannen *piipin* päreinä ja levyosat naarmuilla ku sirut oli naarmuttaneet. soitin heti firmaan ja siellä huonolla suomella vastasi nainen (oiskohan eestiläinen firma), laitoin kuvia menemään tuotteesta, ihmetteli kovin mutta maksoivat takasin pitkin hampain hyllystön. ne paketit oli vaikka millä lommoilla eli oli aika kova kouraisesti käsitelty.
Siellä lukee et pitää tarkistaa paketti jos ulkosia lommoja jne. ei edes maksa vaan lähettää suoraan takaisin..