Ongelma tämäkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö-hilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö-hilma

Vieras
Tapasin vuosi sitten opiskelujen merkeissä mukavan miehen. MEillä synkkasi heti, ja silmäpeliä sun muita oli kuvioissa jo silloin. Olin tuolloin itse varattu, joten asia ei sen pitemmälle edistynyt. Sittemmin hän lopetti koulun, emmekä me olleet yhteydessä reiluun puoleen vuoteen. Hän kerran alkoi jutella minulle facebookissa, ja sittemmin olemme soitelleet ja tavanneet muutamia kertoja.

Olen siis nykyään eronnut, ja hänkin on sinkku. Tiedän että hän ei halua seurustella, enkä oikeastaan minäkään. Mutta fyysinen vetovoima välillämme on suuri, ainakin minun mielestäni.

Ongelma on siis se, että olen ujo, enkä uskalla tehdä aloitetta. Pelkään, että hän torjuu minut, tai että muulla tavoin tuotan hänelle pettymyksen. Tekstiviesteissämme on useinkin seksuaalinen jännite, mutta kun olemme kaksin, tuntuu että menen lukkoon ja toivoisin kovasti hänen tekevän ensimmäisen liikkeen.

Mitä minä nyt voisin tehdä, saadakseni jään murrettua, niin sanoakseni. Jotenkin tahtoisin asian etenevän, mutta miten.

Ota häntä kädestä kiinni. Eiköhän tuo tajua jutun juonen siitä edemmäs.

Hmm. sehän se minun ongelmani on, en uskalla koskea häneen. Alan aina liikaa miettiä, mitä han miettii, mitä ajattelee jos kosketan. Osaanko koskettaa oikein, enhän ole liian tunkeileva?

En ole ollut usein parisuhteessa, enkä siis ole tottunut tekemään aloitetta. Mies ei vaikuta ujolle, miksei hän siis koske minuun ensin?

Kaverit just naureskellen puhui tuota että mieshän ei voi naista vaan valita ja lähteä iskemään, vaan naisen täytyy ensin antaa merkki että tänne kiitos, sitten miehen pitää vielä iskeä hänet :D Eli merkkejä kehiin niin kyllä se sieltä alkaa lämmetä jos on lämmetäkseen ;)

Kaverit just naureskellen puhui tuota että mieshän ei voi naista vaan valita ja lähteä iskemään, vaan naisen täytyy ensin antaa merkki että tänne kiitos, sitten miehen pitää vielä iskeä hänet :D Eli merkkejä kehiin niin kyllä se sieltä alkaa lämmetä jos on lämmetäkseen ;)

Minkälaisia merkkejä? Saa vääntää rautalangasta, olen hiukan yksinkertainen näissä asioissa...

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö-hilma;24739479:
Minkälaisia merkkejä? Saa vääntää rautalangasta, olen hiukan yksinkertainen näissä asioissa...

No siis jos ihan vieraista ihmisistä puhutaan niin selkeä katsekontakti, pientä flirttiä ilmassa jne., tutumpien tyyppien kanssa täytyy varmasti olla hieman suorempi, esim. pyrkiä kosketusetäisyydelle, flirttailla, viljellä hieman kaksimielisyyksiä, ihan riippuu siitä millainen suhde teillä muuten on :)