Ongelmallinen tilanne ja menneisyyden virheetkö...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bellizzima89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bellizzima89

Vieras
Haluaisin rakentavia kommentteja, enkä mitään vittuilua. Se nyt aluksi. Okei.. here's the story...

Oli ja on eräs firma, jota olen kunnioittanut MONTA, MONTA VUOTTA.

Halusin tältä firmalta erästä materiaalia, joka on vain firman omassa käytössä. Sain haltuuni erään version tästä materiaalista työntekijältä, jolle esittäydyin entisenä työntekijänä, mikä ei siis pitänyt paikkaansa.

Vuosi tämän jälkeen sain kuin sainkin OIKEASTI töitä kyseiseltä firmalta ja sain ihan luvan kanssa näitä materiaaleja. Työsuhteeni päätyttyä tämä työntekijä sai selville etten alun perin ollut työskennellyt firmassa kun hän antoi materiaalia ja joutui ehkä vaikeuksiin sen takia.

Nyt olen ensi kuussa aloittamassa uudelleen työt kyseisessä firmassa, enkä tiedä onko tämä työntekijä kertonut tempauksestani työkavereilleni, enkä siis ollenkaan tiedä miten he suhtautuvat.

En tiedä yhtään mitä odottaa ja pelottaa, tuomitsevatko työkaverini minut. He eivät reagoi kaveripyyntöihini Facebookissa ja yksi läheinen työkaveri laittoi vain jouluviestin.

Pitäisikö minun juurta jaksaen selittää miksi tein niin kun tein sitten kun menen töihin vai antaa vai menneiden olla menneitä ja antaa asian olla? Hermostuttaa...

Yhteistyössä