I
Ikävöivä äiti
Vieras
Hei!
Onko kellään muulla ongelmana ikävöinti? joo..aikuisella siis ..minä ikävöin kovasti miestäni, kun hän työn puolesta joutuu harvakseltaan olemaan kolmen päivän reissussa.
Harmittaa tämä vatsaa puristava olo, jolle ei tunnu löytyvän vertaistukea.
Ystäväni ovat reippaita, olemme jutelleet ikävöinnistä ja he eivät tunnista tällaista ikävän tunnetta mikä minulle tulee.
Onneksi tahdon voimalla pystyn sen tunkemaan taka-alalle kun kolme lasta tässä kuitenkin hyöriii, ja ihmettelenkin miten ehdin sen tunteen edes huomata. Ja se mikä ei tapa se vahvistaa, ja tämä tunne tulee kylkiäisenä rakkauden mukana
minä vaan kaiken kiireen keskelläkin annan itseni tunnistaa ikävänpeikon.
Olisin todella iloinen, jos löytyisi joku, joka tunnistaa itsessään ikävöijän piirteitä
Ihan vaan tieto siitä, että joku muukin joutuu taltuttamaan vatsaa puristavan kaihomielen.
Kiitos sille joka jaksoi lukea
Onko kellään muulla ongelmana ikävöinti? joo..aikuisella siis ..minä ikävöin kovasti miestäni, kun hän työn puolesta joutuu harvakseltaan olemaan kolmen päivän reissussa.
Harmittaa tämä vatsaa puristava olo, jolle ei tunnu löytyvän vertaistukea.
Ystäväni ovat reippaita, olemme jutelleet ikävöinnistä ja he eivät tunnista tällaista ikävän tunnetta mikä minulle tulee.
Onneksi tahdon voimalla pystyn sen tunkemaan taka-alalle kun kolme lasta tässä kuitenkin hyöriii, ja ihmettelenkin miten ehdin sen tunteen edes huomata. Ja se mikä ei tapa se vahvistaa, ja tämä tunne tulee kylkiäisenä rakkauden mukana
Olisin todella iloinen, jos löytyisi joku, joka tunnistaa itsessään ikävöijän piirteitä
Ihan vaan tieto siitä, että joku muukin joutuu taltuttamaan vatsaa puristavan kaihomielen.
Kiitos sille joka jaksoi lukea