Ongelmia parisuhteessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deda

Vieras
En oikein osaa kunnolla selittää tätä meidän ongelmaa, mutta koitetaan.

Eli mieheni valittaa, että olen v*ttumainen ja ei siksi halua olla kotona eikä halua läheisyyttä (eli halailua, pussailua), mutta seksi kyllä kelpaa. Ja minä olen miehelle sanonut, että olen siksi v*ttumainen, koska olen kyllästynyt ja yksinäinen, koska mies ei vietä aikaa minun kanssani ja ei koske minuun muuta kuin seksi mielessä. Usein on niin, että mies ei edes suutele tai kosketa minua vaan törkkäsee vain sisään. Ja olen sanonut, että se tekee kipeää niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

Eli minun mielestäni tämä minun käytökseni johtuu siitä, kun mies laiminlyö minua. Ja miehen mukaan hän laiminlyö minua, koska olen v*ttumainen

Tunti sitten, kun mies kotiutui ja sanoi, että kaveri tarjoaisi kaljat ja että voiko mennä. Valitin taas, että mies ei vietä aikaa minun kanssani ollenkaan. Lupasi, että huomenna on kotona. Mutta onpa kiva, krapulainen mies joka haisee vanhalta viinalta. Sanoin etten usko, kun on ennenkin luvannut olla ja silti ei ole ollut.

No mies tietää miten saa pääni käännettyä. Halasi, pussasi, pyysi anteeksi ja lupasi olevansa minun kanssa. Olin niin haltioissani tästä huomionosoituksesta (niinkuin aina) ja annoin luvan mennä. Nyt taas ärsyttää sinisilmäisyyteni.. JOS mies nyt kotona on niin se vaan rötvää sohvalla koko päivän ja saan juosta tekemässä ruokaa, hakemassa vettä ja sun muuta p*skaa. Teen tuon sen takia, koska jossain takaraivossani on ääni joka sanoo, että jos teen niin myös saan. Mutta minä aina vaan teen ja teen ja teen, mutten koskaan saa.

En jätä miestä, ainakaan vielä, joten "jätä se sika" kommentit voitte jättää laittamatta, mutta kaipaisin neuvoja. Vai onko tämä suhde vain odottelua minun kannaltani.

Niin ja tuon "kuivana pistämisen" seurauksena olen saanut monia virtsatietulehduksia, mutta mies ei tätä yhteyttä siinä näe.

Onko mies keskustelutaitoinen?

Teidän pitää istua alas ja keskustella asiasta rauhassa. Se, että asiat paranee, vaatii sen että kumpikin sitoutuu siihen.

Meillä oli pitkään ongelmia. Seksi oli juurikin sitä että mies tyydytti itsensä ja minä olin siihen vain väline. Mulle tuli stoppi enkä enää jaksanut sellaista. Seksiä ei harrastettu enää ja syyksi sanoin että en jaksa olla enää vain väline. Mieheni alkoi tajuamaan jonkin ajan kuluttua ja nyt seksikin on parempaa.

lopeta se miehesi passaaminen.

Onko mies keskustelutaitoinen?

Teidän pitää istua alas ja keskustella asiasta rauhassa. Se, että asiat paranee, vaatii sen että kumpikin sitoutuu siihen.

Meillä oli pitkään ongelmia. Seksi oli juurikin sitä että mies tyydytti itsensä ja minä olin siihen vain väline. Mulle tuli stoppi enkä enää jaksanut sellaista. Seksiä ei harrastettu enää ja syyksi sanoin että en jaksa olla enää vain väline. Mieheni alkoi tajuamaan jonkin ajan kuluttua ja nyt seksikin on parempaa.

lopeta se miehesi passaaminen.

Mies ei todellakaan osaa keskustella, aina menee riitelyksi jos yritän asiasta puhua, tai heittäytyy marttyyriksi.

Jos mies ei tosiaan huomenna ole kanssani niin saa kyllä tästä lähtien tehdä kaikki itse, jopa pyykkinsä pestä ihan itse. Alkaa niin verisuonet katketa päästä ettette uskokkaa.

Voi ap, jos keksit ratkaisun tuohon pulmaan, niin kerro mullekin! :/

Olen kokeillut IHAN kaikkea, mutta miestä ei tunnu p*skan vertaa kiinnostavan mun kanssa oleilu... Ei siis juo, mutta istuu koneella. Meillä ei kyllä seksiäkään ole kuin n. 1krt/kk, kun mies ei halua.

[QUOTE="vieras";27416605]Sun värkissä on jotain vikaa jos olet niin kuiva ettei yhdyntä onnistu lämmittelemättä. Hiivatulehdus tai bakteeriepätasapaino voi aiheuttaa yhdyntäkipuja ja virtsatietulehduksia.[/QUOTE]

no hohhoh :D en ole rutikuiva, mutta en ole hetivalmis, enkä haluaisi ollakkaan. Tämähän ei nyt ole asian ydin, mutta miehellä kuitenkin sen verran iso, että kyllä se tuntuu jos lämmittelemättä yrittää. Jos et usko, mene terveystiedontunneille siellä kerrotaan ja painotetaan, että naisten täytyy pitää huoli siitä, että on tarpeeksi kostea ennenkuin itse yhdyntä alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja puolisonionnörtti;27416599:
Voi ap, jos keksit ratkaisun tuohon pulmaan, niin kerro mullekin! :/

Olen kokeillut IHAN kaikkea, mutta miestä ei tunnu p*skan vertaa kiinnostavan mun kanssa oleilu... Ei siis juo, mutta istuu koneella. Meillä ei kyllä seksiäkään ole kuin n. 1krt/kk, kun mies ei halua.

meillä ei seksiä ole niinkuin ennen, mutta kuitenkin noin kerta viikkoo kohden. (joka on siis todella vähän siihen nähden mitä ennen )

Jos tosiaan keksin tähän ratkaisun tulen sen sinulla ja muille kertomaan :)

Mulle tulee mieleen jos menisitte parisuhdeterapeutille. Siellä voisitte puhua asioista ja molemmat saa näkökantansa esiin eikä mene niin helposti riidaks kun on ulkopuolinen mukana.

Saanko kysyä minkä ikäisiä olette?

Mun mies on hyvin pitkälle ollut aika kersa. Meilläkin keskustelet menivät aina huutamiseksi. Syyllistyin siihen itseki kun en saanut ääntäni kuuluviin ja asiani ei mennyt perille. Yritin sanoa asiani rakentavasti haukkumatta parisuhdeneuvojen mukaisesti mutta mies otti kaiken vittuiluna. Yritin sanoa ilkeästi eikä sekään auttanut.

Lopulta en enää jaksanut. Sanoin miehelle että enää en jaksa ja parisuhdeterapiaa voin vielä kokeilla. Kävimme kerran (aiemmin ei ollut mies edes suostunut siihen mutta ehkä nyt tajusi että loppu on lähellä). Mies kyllä viimein tajusi että asioiden on muututtava.

Saanko kysyä minkä ikäisiä olette?

Mun mies on hyvin pitkälle ollut aika kersa. Meilläkin keskustelet menivät aina huutamiseksi. Syyllistyin siihen itseki kun en saanut ääntäni kuuluviin ja asiani ei mennyt perille. Yritin sanoa asiani rakentavasti haukkumatta parisuhdeneuvojen mukaisesti mutta mies otti kaiken vittuiluna. Yritin sanoa ilkeästi eikä sekään auttanut.

Lopulta en enää jaksanut. Sanoin miehelle että enää en jaksa ja parisuhdeterapiaa voin vielä kokeilla. Kävimme kerran (aiemmin ei ollut mies edes suostunut siihen mutta ehkä nyt tajusi että loppu on lähellä). Mies kyllä viimein tajusi että asioiden on muututtava.

No, ollaan 21-vuotiaita.. Mun mies kans aina ottaa kaiken sanomiseni vittuiluna, vaikka en todellakaan vittuile.

Pitää varmaan sitten tuota parisuhdeterapiaa ehdottaa miehelle. Tai sit kokeilla ja sanoa, että se on joko tai..

Kamala parisuhde sulla ap.

Miksi tyydyt?

Klisee vastaus, mutta rakkaus ja usko siihen, että ihmiset voi muuttua.

Aina meillä ei tälläistä ole ollut. Ja kun kerran kyllästyin tähän lähdin ja mies rukoili etten lähtisi. Olimme muutaman viikon erossa ja mies soitteli minulle joka päivä lähetteli viestejä, että rakastaa ja muuttuu, haluaa minut vain takaisin. Ja kun palasin oli hetken aikaa kaikki hyvin, mutta nyt kaikki on taas tälläistä..

Kuulostaa kyllä siltä, ettei ap:kaan osaa puhua. Hän osaa valittaa, muttei puhua. Suosittelen aktiivista kuuntelua ja minä-viestejä. Eli ei näin: "Sinä aina..." "Sinä et koskaan..." "Miks sä sitä tai tätä" Vaan näin: "Musta tuntuu tosi yksinäiseltä välillä. Tai oikeastaan aika usein." "Mulla on ikävä sua." "Mä tahtoisin, että me vietettäisiin enemmän aikaa yhdessä."

Ei näin: "Älä tee sitä" vaan näin: "Mä haluan läheisyyttä ennen seksiä. Muhun sattuu, tekee oikeasti kipeää, jos en ole valmis." "Mä kaipaan sun kosketusta. Musta tuntuu todella hyvältä silloin kun teet Xxx." "Musta on todella seksikästä kun ensiksi..."

Aktiivista kuuntelua, riippuen siitä mitä mies keksii sanoa: "Sä haluaisit seksiä useammin, niinkö?" "Tuntuuko susta että mä en rakasta sua jos en anna?"

[QUOTE="aapee";27416776]Klisee vastaus, mutta rakkaus ja usko siihen, että ihmiset voi muuttua.

Aina meillä ei tälläistä ole ollut. Ja kun kerran kyllästyin tähän lähdin ja mies rukoili etten lähtisi. Olimme muutaman viikon erossa ja mies soitteli minulle joka päivä lähetteli viestejä, että rakastaa ja muuttuu, haluaa minut vain takaisin. Ja kun palasin oli hetken aikaa kaikki hyvin, mutta nyt kaikki on taas tälläistä..[/QUOTE]

Ja olette vielä ihan pentuja ja parisuhde nyt JO tuollaista paskaa ja sä vaan odotat, että asiat muuttuu. Sitten kohta ollaan naimisissa ja pari muksua ja todetaan että kappas joo, ei tää tästä sen paremmaksi muuttunu missään vaiheessa.

Että kyllä mä suosittelen ihan lämpimästi, että etsit sellaisen miehen, joka on arvoisesi! Mitä pikemmin, sen parempi!

Kuulostaa kyllä siltä, ettei ap:kaan osaa puhua. Hän osaa valittaa, muttei puhua. Suosittelen aktiivista kuuntelua ja minä-viestejä. Eli ei näin: "Sinä aina..." "Sinä et koskaan..." "Miks sä sitä tai tätä" Vaan näin: "Musta tuntuu tosi yksinäiseltä välillä. Tai oikeastaan aika usein." "Mulla on ikävä sua." "Mä tahtoisin, että me vietettäisiin enemmän aikaa yhdessä."

Ei näin: "Älä tee sitä" vaan näin: "Mä haluan läheisyyttä ennen seksiä. Muhun sattuu, tekee oikeasti kipeää, jos en ole valmis." "Mä kaipaan sun kosketusta. Musta tuntuu todella hyvältä silloin kun teet Xxx." "Musta on todella seksikästä kun ensiksi..."

Aktiivista kuuntelua, riippuen siitä mitä mies keksii sanoa: "Sä haluaisit seksiä useammin, niinkö?" "Tuntuuko susta että mä en rakasta sua jos en anna?"

Olen sanonut juuri noin "musta tuntuu.." en siis ole syyllistänyt miestä, mutta kun keskustelu aina menee kuitenkin siihen, että mies sanoo "Sinä vaan.." niin sanon sitten samalailla..

Samaa mieltä! Meilläkin joskus sellasta ollut, et tuntuu, ettei mies halua viettää mun kanssa, mutta aina kun oon tän asian tuonut esille niin mies on ymmärtänyt ja sanonut, että haluaa kyllä viettää aikaa kanssani ja että taustalla on jotain omia ongelmia, joita sitten luettelee. Ja oon myös ottanut asiat puheeksi kuten edellinen ehdotti vaikka toki sitä joskus syyllistyy itsekin syyttämiseen, mutta usein vain siksi, että sais miehen huomion ja keskustelun aikaiseksi.

Ja olette vielä ihan pentuja ja parisuhde nyt JO tuollaista paskaa ja sä vaan odotat, että asiat muuttuu. Sitten kohta ollaan naimisissa ja pari muksua ja todetaan että kappas joo, ei tää tästä sen paremmaksi muuttunu missään vaiheessa.

Että kyllä mä suosittelen ihan lämpimästi, että etsit sellaisen miehen, joka on arvoisesi! Mitä pikemmin, sen parempi!

Meilläpä onkin jo lapsi, lälläslää.

Suhteemme toimii muuten hyvin, emme riitele mistään muusta kuin tuosta läheisyydestä, tai siis niin, en nyt jaksa selittää. Mutta vaikka emme kiehnääkkään koko ajan toisisamme, niin olemme silti kuitenkin suht onnellisia. Niinkuin olen sanonut tässä niin haluaisin enemmän läheisyyttä ja olen kertonut vain näitä asioita jotka ovat "pielessä" en ole siis kertonut yhtään hyvää asiaa suhteessamme, joten et voi päätellä minkälainen suhde meillä oikeasti on.
Tottakai nyt kirjoituksen perusteella saa käsityksen, että kaikki on perseellään jne.

Olemme myös suunnitelleet häitä ja menemme naimisiin sitten kun taloudellinen tilanne antaa myötä. Vaikka läheisyys aina tulisi olemaan vähäistä tulen aina rakastamaan miestä. Näen miehestä eritavalla sen, että hän välittää, mutta olisi myös kiva joskus mennä vain kainaloon.

Tuli kyllä niin sekava teksti, että ette varmastikkaan ymmärrä.

Yhteistyössä