Onk toi Räikkönen hiukan täynnä itteensä vai kuvittelenk mä vaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittavia nämä kommentit teiltä! :D :D
Kimi edustaa vain suoraan ja rehellisesti SUOMALAISTA JUNTTIA, joka teiltäkin varmaan jokaiselta löytyy sieltä kotoa?! Näen hänessä vain perus-suomalaisen miehen, joka ei puhu eikä pussaa, tiuskii ja tuhahtelee vain! ETTÄ SELLAISIA ME SUOMALAISET. Toiset osaa peitellä tätä puolta itsessään julkisuudessa, Kimi vain ei välitä peitellä (=teeskennellä)...pointsit hänelle!!

Alkuperäinen kirjoittaja jopas jopas:
Kimi edustaa vain suoraan ja rehellisesti SUOMALAISTA JUNTTIA, joka teiltäkin varmaan jokaiselta löytyy sieltä kotoa?! Näen hänessä vain perus-suomalaisen miehen, joka ei puhu eikä pussaa, tiuskii ja tuhahtelee vain! ETTÄ SELLAISIA ME SUOMALAISET. Toiset osaa peitellä tätä puolta itsessään julkisuudessa, Kimi vain ei välitä peitellä (=teeskennellä)...pointsit hänelle!!

No mun mies ei oo tommonen vässykkä, enkä tajua miksi tosta pitäs mitään pointseja antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

No mun mies ei oo tommonen vässykkä, enkä tajua miksi tosta pitäs mitään pointseja antaa.

No onnea sinulle, jos olet saanut hyväkäytöksisen miehen! =) Mutta tosiasia on, että suurin osa suomalaisista miehistä on juuri tuollaisia tiuskijoita, jotka näyttävät suurinpiirteen keskaria, jos heille sanoo päivää!! B)

No onnea sinulle, jos olet saanut hyväkäytöksisen miehen! =) Mutta tosiasia on, että suurin osa suomalaisista miehistä on juuri tuollaisia tiuskijoita, jotka näyttävät suurinpiirteen keskaria, jos heille sanoo päivää!! B)

Niin varmaan onkin, mutta ei suomalaisuus oikeesti oo mikään tekosyy käyttäytyä törkeästi. Ei edes viitsi naistaan tanssittaa, mokoma luupää. Et pointsei ei heru ku korkeintaan sinisistä silmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ainahan se tuommoisen kuvan antaa itsestään julkisuudessa. Tavallinen vähäpuheinen suomlainen juntti. Ihanan poikamainen

Mun mielestä poikamaisuus on jotain iloista ja innostunuttta. Kimi vaikuttaa mielenterveyshäiriöiseltä.

Niin varmaan onkin, mutta ei suomalaisuus oikeesti oo mikään tekosyy käyttäytyä törkeästi. Ei edes viitsi naistaan tanssittaa, mokoma luupää. Et pointsei ei heru ku korkeintaan sinisistä silmistä.

Nuo pointsit annoin Kimille hänen aitoudestaan, sillä hän hyvin todennäköisesti on juuri tuollainen miltä vaikuttaakin! Vihaan teeskentelyä. :saint: Suomalaisuus EI OLE syy käyttäytyä miten sattuu, mutta näin se meillä Suomessa monesti mielletään. Itse en huolisi miehekseni tuollaista junttia, en kirveelläkään! Onneksi minullakaan ei sellaista ole. Ei edes sitä suomalaista. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ainahan se tuommoisen kuvan antaa itsestään julkisuudessa. Tavallinen vähäpuheinen suomlainen juntti. Ihanan poikamainen

Mun mielestä poikamaisuus on jotain iloista ja innostunuttta. Kimi vaikuttaa mielenterveyshäiriöiseltä.

Katsoin vain tuon jonovideon, mitä ihmeen outoa siinä oli?

Oli Kimi munkin mielestä välillä vähän tökerö, mutta ei sillä rauhaa ole missään mihin se menee, että varmasti vähän jurppii. Loppujen lopuksi ihan tavallisen perheen poika on. Onhan se kuitenkin aika juntti kun silloinkin yhden formulakisan jälkeen lehdistölle sanoi että "menen nyt paskalle!" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
No tommonen ettei kato silmiin vaan jurottaa vaan. Ihan omituinen. jos joku äiti leikkikentällä käyttäytys noin, niin oisitte kilvan haukkumassa.

Niin mutta julkkista on oikeus haukkua hulluksi jos on oma itsensä?

No saahan Tanjaakin sanoa kuluneen näköiseksi. eli naista saa, muttei miestä?

No tommonen ettei kato silmiin vaan jurottaa vaan. Ihan omituinen. jos joku äiti leikkikentällä käyttäytys noin, niin oisitte kilvan haukkumassa.
Ketä ois pitänyt katsoa silmiin? Kameraa, juontajaa, sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:

Niin mutta julkkista on oikeus haukkua hulluksi jos on oma itsensä?

No saahan Tanjaakin sanoa kuluneen näköiseksi. eli naista saa, muttei miestä?

Kuka Tanja,Saarela vai? Hullu on aika voimakas sana verrattuna kuluneeseen, Tanjalla on varmaan ollut raskasta eron myötä

No kyllä se musta vaan on outo ja käyttäytyy törkeästi. Miksi tommosia edes linnaan kutsutaan, kerran ei selvästi kiinnosta edes. Mä saan olla sitä mieltä, että se on omituinen ja että se ei oo ihan normaali. Piste.

No kyllä se musta vaan on outo ja käyttäytyy törkeästi. Miksi tommosia edes linnaan kutsutaan, kerran ei selvästi kiinnosta edes. Mä saan olla sitä mieltä, että se on omituinen ja että se ei oo ihan normaali. Piste.

Minkäköhän takia Kimi kutsuttiin linnaan? Sen takia kun se vei Suomea eniten maailmankartalle..

Mä tajusin kyllä pointin, minkätakia pääsi linnaan.
Miehen saavutuksia ei kai kukaan ole vähätellytkään, mutta MIKSI meni, kun tasan tarkkaan tiesi jotta siellä on tiedotusvälineitä, on kuvaajia ja toimittajia.
Miksi ihmeessä edes meni tälläkään kutsukerralla, jos ei ole mitään sanottavaa ja no komments ja evvk?

Kysympä vaan... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Miehen saavutuksia ei kai kukaan ole vähätellytkään, mutta MIKSI meni, kun tasan tarkkaan tiesi jotta siellä on tiedotusvälineitä, on kuvaajia ja toimittajia.
Miksi ihmeessä edes meni tälläkään kutsukerralla, jos ei ole mitään sanottavaa ja no komments ja evvk?

Ku Jenni halus mennä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ww:
se on kai jo ansainnut itselleen oikeuden olla k-pää. Kuinka moni ei olis sen asemassa.

Paitsi että miettikää miten paljon siltä on viimeaikoina pyydetty haastatteluja. Voi olla jo aika rutinoitunut tuohon "no komments"-linjalle

Heippa vaan.
Mitenkas mina taman nyt sanoisin, etten aiheuta isompaa sanomista..?
Kukaan ei rahalla ja maineella ansaitse oikeutta olla k***pää.
Mina ja mieheni kuulumme ns. "okyrikkaisiin" (naita ilmaisuja puppulehdet kayttavat)
Ja itseasiassa Raikkosetkin olemme muutaman kerran tavanneet. Olemme jotakuinkin samaa ikaluokkaa. Mutta emme todellakaan kayttaydy kuin moukat!!(Moukkamaista oli siis mieletani tuo Kimin kaytos linnan juhlissa mediaa kohtaan).
Vaikka pankkitilien saldot huimia olisivatkin, se ei tarkoita sita, että muita kohdellaan "alempiarvoisina". =)

Mun mielestä on kyllä hyvä jos ei osaa tanssia ettei sinne sitten mee.
Ja sen verran on hyvä olla itsesuojeluvaistoa että ei näin "kohuttu" julkisuuden henkilö mee tanssilattialle jos ei osaa - arvaas vaan mitkä haukut / lööpit siitä tulisi.

Kimi on oikeesti kiva

Mun mielestä on kyllä hyvä jos ei osaa tanssia ettei sinne sitten mee.
Ja sen verran on hyvä olla itsesuojeluvaistoa että ei näin "kohuttu" julkisuuden henkilö mee tanssilattialle jos ei osaa - arvaas vaan mitkä haukut / lööpit siitä tulisi.

Kimi on oikeesti kiva

Karkas...
Näkisitte sen esim SOS-lapsikylässä kun touhuaa noiden tenavien kanssa, silloin ei tarvitse teeskennellä eikä tartte vaan lasten kanssa on just niinku tykkää ja lapset tykkää hänestä

kyllä mun mielestä linnan juhliin mennään ihan jostain muusta syystä kuin toimittajien mieliksi :xmas:

ja jos ei olis menny niin johan täällä sivutolkulla hukuttais kuinka kimiä ei suomen itsenäisyys p*skan vertaa kiinnosta :whistle:

Yhteistyössä