Onko 15 vuotias aikuinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihmetys"

Vieras
Mitä ajattelet yli 50 v miehestä, joka sanoo, että moni 15 v tyttö on jo aikuinen?

Entä mitä ajattelet lausahduksesta: ei hyväily ole pedofiliaa, kun ei ollut yhdyntää?

Kyllähän 15 vuotiaan kuuluisi saada olla edelleen kasvava ja kehittyvä nuori, mutta monissa kulttuureissa tuon ikäisiä kohdellaan aikuisina.

Ei kaikki hyväily ole pedofiiliaa. Se mitä tarkoitat tuolla hyväilyllä jäi täysin epäselväksi tässä.

[QUOTE="ihmetys";25355790]tämä mies ei ole itse hyväksikäyttäjä, mutta oli puhetta miehestä joka on saanut ehdollista ko. asiasta.[/QUOTE]

puolusti ystäväänsä sinulle.

mä olin 15 veenä aivan kakara

eihän ollu ees tissit kasvanu

kyllä on oksettavia ihmisiä

hyväilykin on -> seksuaalinen hyväksikäyttö

sietäsi sitten tuokin ukko joutua vankilaan ihan ajatustensa takia

[QUOTE="ihmetys";25355790]tämä mies ei ole itse hyväksikäyttäjä, mutta oli puhetta miehestä joka on saanut ehdollista ko. asiasta.[/QUOTE]

Minkä ikäinen oli tämä ehdonalaista saanut mies?

Minkä ikäinen oli tämä ehdonalaista saanut mies?

myöhäiskeski-ikäinen myös. asemaansa väärinkäyttäen on käyttänyt lasta hyväksi, vaikkakin vain kosketellut tms. Tiettävästi tehnyt kyseisen asian vain kerran.

Joku siinä sanoikin, ettei tervejärkinen aikuinen sano 15 vuotiasta aikuiseksi, niin tämä, joka sanoi, että usein 15 vuotias on jo aikuinen, väitti, että häntä oli solvattu ja hän voisi nostaa oikeusjutun asiasta.

Yhteistyössä