P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en kyllä tunnista itteeni tuosta "vanhempi" sanasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en kyllä tunnista itteeni tuosta "vanhempi" sanasta![]()
Kypsa ja charmikas mies?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis 40 ei kyllä ole vanha.
Tai jos on, niin kaksikymppiset ovat ihan kakaroita. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei se vanhuus tule numeroista vaan asenteesta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja .:Kuule. Ihan oikeesti on tuhoontuomittu juttu ja iso este. Usko mua.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis 40 ei kyllä ole vanha.
No enta sitten 47? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kuule. Ihan oikeesti on tuhoontuomittu juttu ja iso este. Usko mua.
Onkohan sitten munkin ja miesystavan juttu tuhoon tuomittu, kun on myos tuo 19 vuotta ikaeroa. Kummallista, etta joku voi vaittaa tuollaista tuntematta ihmisia lainkaan.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kai se riippuu siitä, minkä ikäisiä ollaan.
Jos mä ottaisin 19 vuotta nuoremman, olisi poika peräti kolmentoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis 40 ei kyllä ole vanha.
No enta sitten 47? :xmas:
oksentaa
Alkuperäinen kirjoittaja k:Hyi helvetti...ihan oikeasti,mä en ikinä voisi kuvitella olevani vanhempieni ikäisen miehen kanssa =X =X...yööökk
Alkuperäinen kirjoittaja k:Hyi helvetti...ihan oikeasti,mä en ikinä voisi kuvitella olevani vanhempieni ikäisen miehen kanssa =X =X...yööökk
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja k:Hyi helvetti...ihan oikeasti,mä en ikinä voisi kuvitella olevani vanhempieni ikäisen miehen kanssa =X =X...yööökk
Mieluummin 5-kymppinen AIKUINEN mies kuin 2-kymppinen kakara!