onko 19 vuoden ikäero ylitsepääsemätön este?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kuule. Ihan oikeesti on tuhoontuomittu juttu ja iso este. Usko mua.

Onkohan sitten munkin ja miesystavan juttu tuhoon tuomittu, kun on myos tuo 19 vuotta ikaeroa. Kummallista, etta joku voi vaittaa tuollaista tuntematta ihmisia lainkaan. :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kuule. Ihan oikeesti on tuhoontuomittu juttu ja iso este. Usko mua.

Onkohan sitten munkin ja miesystavan juttu tuhoon tuomittu, kun on myos tuo 19 vuotta ikaeroa. Kummallista, etta joku voi vaittaa tuollaista tuntematta ihmisia lainkaan. :whistle: :whistle:

Sulla ja miehelläs on sama ikäero kun mulla ja mun ukolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kai se riippuu siitä, minkä ikäisiä ollaan.

Jos mä ottaisin 19 vuotta nuoremman, olisi poika peräti kolmentoista.

Ja jos mä ottaisin 19vuotta nuoremman oli pojalla ikää 1vuotta :whistle:
Taas vanhempi olis 39, ei kiitos minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis 40 ei kyllä ole vanha.

Tai jos on, niin kaksikymppiset ovat ihan kakaroita. :xmas:

No enta sitten 47? :xmas:

oksentaa

No ei ole sun ongelmas ja mulla ei ainakaan ole asian suhteen mitaan ongelmaa joten :hug: :hug:

No ei välttämättä. Mutta ajattele tulevaisuutta nyt ennen kuin on liian myöhäistä. Esim. kun olet 60 v ja pääset oletettavasti nauttimaan eläkevuosista niin miehesi on melkein 80 v. Toivottavasti hän on vitaalinen ja hyvässä kunnossa vielä silloin .

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Hyi helvetti...ihan oikeasti,mä en ikinä voisi kuvitella olevani vanhempieni ikäisen miehen kanssa =X =X...yööökk

No ei sun tarvitsekaan olla, mutta koita ymmartaa etta toiset eivat valita siita iasta vaan tunteet siina merkitsevat.

toisiaan tntuu että pitäisi siirtyä sinne 40+ miehiin, niin löytyisi jo ehkä yksilö joka on oikeasti aikuinen ja vastuuntuntoinen. mutta pidemmälle vietynä ajatus isäni ikäisestä miehestä, yäk. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Hyi helvetti...ihan oikeasti,mä en ikinä voisi kuvitella olevani vanhempieni ikäisen miehen kanssa =X =X...yööökk

Mieluummin 5-kymppinen AIKUINEN mies kuin 2-kymppinen kakara!

Peesi tahan :D Ehka sitten 45-vuotiaana haluaa sen parikymppisen :laugh: :laugh: ;)