Onko 1v hääpäivässä mitään aihetta juhlaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai siis onko hölmöä järjestää miehelle jonkinlaiset ylläri juhlat + muuta kivaa sille päivälle? Kutsua ystäviä ja niin edelleen.

Ja ideoita kehiin kiitos :)

Aamulle/päivälle olen ajatellut jotain kivaa tekemistä ja sit illalle juhlat tai jotain. Täysin auki vielä.

Jokaisessa päivässä on aihetta juhlaan! :)
Kun mä sanoin miehelle, että teen viikonloppuna täytekakun (ei, meillä ei ole mitään juhlia), mies oli ihan innoissaan! :) Tiedän, että mieheni tykkää täytekakusta kuin hullu puurosta! Ihana tehdä miehelle sellaisia asioita, joista tiedän hänen pitävän!

Minustakin hääpäivä on sellainen jota juhlitaan kaksisteen, ellei ole esim. 10v. hääpäivä. :)
Kehität illaksi hyvän illallisen tai varaat ravintolasta pöydän. ;)

Hääpäivät aina kahdestaan! Sehän on teidän kahden juhla ja romanttinen sellainen. Mitä romanttista on kutsua talo täyteen väkeä ja viettää sitten ilta jutellen kavereiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kahdestaan!:
Hääpäivät aina kahdestaan! Sehän on teidän kahden juhla ja romanttinen sellainen. Mitä romanttista on kutsua talo täyteen väkeä ja viettää sitten ilta jutellen kavereiden kanssa.

Samaa mieltä olen.

Kutsukaa ne ystävät vaikka seuraavana viikonloppuna, ihan muuten vaan. Mutta viettäkää hääpäivä kahdestaan.

Tätä mä mietin et miks ei kahdestaan mutta kun meillä on kaksi pientä lasta toinen 3v ja toinen 6kk ja harvoin on saumaa päästä mihinkään. Et jos oiskin saanut kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja käyny vaik kaksin syömässä ja sit illalla saunomista ja muutama hyvä ystävä, ei suinkaan taloa täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:

Samaa mieltä olen.

Kutsukaa ne ystävät vaikka seuraavana viikonloppuna, ihan muuten vaan. Mutta viettäkää hääpäivä kahdestaan.

Tuolla juuri ap kirjoittanut ettei mahdollisuuksia laittaa aina lapsia hoitoon.

Meillä on maaliskuussa 1v hääpäivä ja mennään syömään, tosin tyttö lähtee mukaan kun meillä hoitajia ei ole olemassa. Niin ja käydään syömässä samassa paikassa missä oltiin vuosi sittenkin kun mentiin naimiaisiin, eli meidän "hääravinteliin".

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Meillä on maaliskuussa 1v hääpäivä ja mennään syömään, tosin tyttö lähtee mukaan kun meillä hoitajia ei ole olemassa. Niin ja käydään syömässä samassa paikassa missä oltiin vuosi sittenkin kun mentiin naimiaisiin, eli meidän "hääravinteliin".

meilläkin on maaliskuussa :)

Mun mielestä yllärijuhlat hääpäivänä ei ole hyvä idea, vaan että yhdessä etukäteen sovittaisiin mitä tehdään. Nimittäin monesti olen tältäkin palstalta lukenut valituksia kun toinen on odottanut jotain yllätystä itse tekemättä mitään ja sit pettynyt kun ei ole kuulunut mitään jne. Ainakin voisi sanoa toiselle että tänä vuonna minä järjestän ohjelman jonka sisältö on yllätys..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:

Samaa mieltä olen.

Tuolla juuri ap kirjoittanut ettei mahdollisuuksia laittaa aina lapsia hoitoon.

Niin näytti kirjoittavan.

Mutta sitä suuremmalla syyllä oltais miehen kanssa kahdestaan, kun kerrankin saatais rauhassa niin olla.

Mutta kukin tekee niinku tahtoo. Ap ilmeisesti tahtoo ne ystävät kutsua, joten siitä vaan =)

Eihän sitä tarvii etukäteen ilmoitella että ne on juhlat teidän hääpäivän kunniaksi (siis jos se teistä itsestä tuntuu vähäsen hassulta järjestää ekan hääpäivän kunniaksi juhlat), voitte vaikka sitten illalla nostaa maljan ja kertoa muillekin mistä päivästä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
no ei mun ainakaan. sit kun on ollu 10v niin voi ehkä juhlia.
edellinen liitto loppui 1v häiden jälkeen, nyt ollu 1.5v naimisissa. =)

jotenkin niin väkinnäiset tommoset hääpäivät, kukkia ja illallinen. :whistle:

Siis mitä?
Sun mielestä väkinäistä juhlistaa hääpäivää? Miksi ihmeessä tai millä perustein sä olet naimisiin mennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei mun ainakaan. sit kun on ollu 10v niin voi ehkä juhlia.
edellinen liitto loppui 1v häiden jälkeen, nyt ollu 1.5v naimisissa. =)

jotenkin niin väkinnäiset tommoset hääpäivät, kukkia ja illallinen. :whistle:

Siis mitä?
Sun mielestä väkinäistä juhlistaa hääpäivää? Miksi ihmeessä tai millä perustein sä olet naimisiin mennyt?

tarkotin että juhlia voi muutenkin kun siltä tuntuu. että mun mielestä hääpäivä ei oo mikää pakollinen juhlapäivä ja en tod ota nokkiini jos ukko sen unohtaa. en edes muista itekkään sitä. :laugh:

ja kun nyt kysyt niin naimisiin menin koska se oli kivaa. :D varsinainen avioliitto ei merkkaa mulle juuri mitään. yhdessäolo sitä enemmän.

no juts joo

Yhteistyössä