Onko 6-8kk joku kausi, että vain äidin syli kelpaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiiras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiiras

Vieras
Otsikossa kysymys olikin.. Isä ei kelpaa vaan äidin sylissä pitää olla koko ajan. Isä ei kelpaa syöttämään. Jos häviän näkyvistä alkaa huuto ja äkkiä perään.

Onpa hyvinkin. Esikoisen kohdalla oli niin paha, ettei halunnut edes lattialla odottaa, että saan käytyä pissalla. Siinä sitten istuttiin sylikkäin. Just siinä 8kk kohdalla.

Meillä tuo on tullut vasta +9kk, paitsi että isä kelpaa paremmin kun hyvin mihin tahansa MUTTA äiti ei saa hävitä näkökentästä ikinä mihinkään, edes vessaan, edes kääntyä selin :D
Normaalia ja menee ohi kyllä

Kutsutaan vierastamiseksi. Tietysti harmi jos isäänsä vierastaa. Muista että lapsi on ihan turvassa vaikka isän sylissä itkusi ja anna isän hoitaa vauvaa myös. Kai sunki pitää joskus päästä ulos/saada omaa rauhaa.

mä jotenkin aina aattelin että vierastaa = vieraita ihmisiä tai esim. mummoa jota ei nää usein. Harmittaa ja turhauttaa isääkin kun vauva huutaa vaan hänen sylissään. Naureskelee isälle kyllä mun sylistä tai joskus lattialla. Mun mies on kyllä paljon töiden puolesta poissa että ei se yhtä tuttu ole kun minä.. :/ Tosin pientä edistystä välillä tapahtuu, nyt just äsken isä syötti iltapalan kun mä tulin tähän koneelle. Vähä aikaa itki mutta rauhoittui ja söi hyvin, paremmin oikeastaan kun mun syöttämänä.. :D

[QUOTE="aloittaja";29453911]mä jotenkin aina aattelin että vierastaa = vieraita ihmisiä tai esim. mummoa jota ei nää usein. Harmittaa ja turhauttaa isääkin kun vauva huutaa vaan hänen sylissään. Naureskelee isälle kyllä mun sylistä tai joskus lattialla. Mun mies on kyllä paljon töiden puolesta poissa että ei se yhtä tuttu ole kun minä.. :/ Tosin pientä edistystä välillä tapahtuu, nyt just äsken isä syötti iltapalan kun mä tulin tähän koneelle. Vähä aikaa itki mutta rauhoittui ja söi hyvin, paremmin oikeastaan kun mun syöttämänä.. :D[/QUOTE]

Meillä oli kyllä niin, et jos en ollut paikalla niin isi kelpasi oikein hyvin ilman rähinää. Jos olin samassa huoneessa niin ei antanut pukea tai syöttää.

Eroahdistustahan tuo, tulee toisille aiemmin, toisille myöhemmin. Vierastusta meillä ei tullut enää tuossa vaiheessa, mutta äidissä oltiin kiinni kuin takiainen koko ajan.

Yhteistyössä