sanokaa nyt että tää on joku ohi menevä vaihe!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
poika nyt 7,5kk, on ain ollut äitin poika mutta nyt ei tahdo hyväksyä ketään muuta hoitamaan ja jos minä häviän näkyvistä tulee hirmuinen huuto...ja muutenkin pitäisi koko ajan pitää minun sylissä tai ainakin vieressä olla muuten huutaa kuin syötävä...tätä jatkunut nyt 4pväää...mikä on???

Vähä vois itekin perehtyä joskus tuohon lapsen kehitykseen. Joka helevatin oppaassa lukee, että suunnilleen tuon ikäisellä on ns. eroahdistus, jolloin äiti on paras. Toisen kerran kausi tulee sitte 2 vuoden iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja jos on tullakseen:
Vähä vois itekin perehtyä joskus tuohon lapsen kehitykseen. Joka helevatin oppaassa lukee, että suunnilleen tuon ikäisellä on ns. eroahdistus, jolloin äiti on paras. Toisen kerran kausi tulee sitte 2 vuoden iässä.

kiitoskiitos taasen kauniista vastauksesta.........

Ohimenevää on! Meillä yleensä ollut noi jaksot sellasia n. viikon mittasia.
Just loppu yks niistä *huh huh*, tänään eka normaali päivä taas vähään aikaan.
Seuraavaa odotellessa :)

No onneksi en oo lukenut niitä, kun meillä tuon ikäset on aina huutaneet isin perään!

Meillä on noita omituisia kausia ollut kyllä useammin. Ei aina niin vahvana, mutta kuitenkin. Tyttö on nyt 1v3kk

Täällä ollu eroahdistusta jo 8kk iästä lähtien, välillä tietysti aikoja millon ei oo niin pahana, mut nyt poika vähän päälle 10kk ja jos oon pojan kans kaksistaan kotona ja meen metriäkään kauemmas niin alkaa armoton kiljuminen :/

Yhteistyössä