K
Kohtuu kypsä
Vieras
Kohtu ja endometrioosikylvöä poistettiin laparoskopiassa 6 viikkoa sitten ja jälkivuotoa on edelleen. Tällä hetkellä vuoto tosin on verensekaista, ei puhdasta verta. Juuri ja juuri pärjään pikkuhousunsuojilla ja vuoto selkeästi lisääntyy aina, kun käyn kävelyllä tai muuten rasitan fyysisesti, mutta kevyesti itseäni. Lämpöä on ollut sellaiset 37.5 päivittäin koko tämän kuuden viikon ajan mutta crp ja virtsakoe ovat molemmat normaaleita. Lääkäri meinasi vajaa viikko sitten että ilmeisesti mulla olisi joku lievä tulehdus, vaikka crp oli 5. Oli myös sitä mieltä, että oudolta kuulostaa, jos edelleen on vuotoa. Ultran mukaan kaikki kuitenkin näytti vuotoa lukuunottamatta normaalilta.
Itse taas luin jonkun sairaanhoitopiirin potilasohjeista aiheesta googlettaessa että vuotoa voi olla kuudenkin viikon ajan. On vain kamalan ristiriitaista, kun toisaalla sanotaan ettei ole normaalia ja toisaalla taas että on normaalia. Ihmetyttää, kun tämä lämpöily yhä vain jatkuu mutta ei nouse kuume kunnolla, eikä tulehdusarvot lainkaan.
Itse taas luin jonkun sairaanhoitopiirin potilasohjeista aiheesta googlettaessa että vuotoa voi olla kuudenkin viikon ajan. On vain kamalan ristiriitaista, kun toisaalla sanotaan ettei ole normaalia ja toisaalla taas että on normaalia. Ihmetyttää, kun tämä lämpöily yhä vain jatkuu mutta ei nouse kuume kunnolla, eikä tulehdusarvot lainkaan.