Onko anoppi oikeassa?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Eli mies on työreissussa ja minä lasten kanssa lomalla, ja toi mies ehdotti se ottais huoneen jostain kylpylästä ja mekin mentäis sinne. Mä en oikein lämpene ajatukselle, kun se on sit kuitenkin töissä siellä ja mulle on helpompi olla lasten kanssa kotona kuin reissussa. Ja sitäpaitsi mulla olis kaikennäköistä pikku hommaa täällä kotona mitä pitäis saada tehtyä.

Anoppi soitteli ja sille kerroin tosta suunnitelmasta, niin se vaan yllytti että tottakai lähdette ei ne hommatkaan mihinkään häviä.

Onko anoppi oikeassa ja pitäskös mun nyt sitten lähteä?

No tarviiko kummankaan olla ehdottomasti oikeassa, ehkä se anoppi ajatteli et sun olis kiva lähteä sinne ja yritti kannustaa et menette pitämään yhdessä hauskaa vaikka mies onkin siellä töiden takia. Teet tietysti niin kuin susta itsestäsi parhaalta tuntuu :)

Sinä tietysti päätät asian, mut ymmärrän anoppia, hän ajattelee et se olis teistä kivaa vaihtelua ja tekis hyvää, onhan toi mukava idea. Ei ne kotityöt oikeesti mihinkään häviä. Toisaalta sinä tiedät mikä homma sinä todellisuudessa sulle tulis, mietit vaan kummin päätät, ei kumpikaan ole oikein tai väärin.

Miten tossa kysymyksessä voi olla oikeassa tai väärässä :ashamed: ? Menet jos huvittaa, et jos ei huvita. Ja tosiaan, yleensä ne pikkuhommat kotona ei katoa mihinkään vaikka niitä ei tekisikään.

Mä olin miehen työreissuilla mukana kun esikoinen oli pieni. Netti on siitä kiva juttu, että siinä tutustuu muihin äiteihin eri paikkakunnilla ja heitäkin voi käydä tapaamassa noiden reissujen aikana :) .

Mä menisin.

Joskus ollaan miehen duunimatkoilla. ONhan se sitä, että miehellä on omat jutut ja ei paljoa nähdä. Mutta olen sitten yksin/lasten kanssa keksinyt jotain ohjelmaa ja onhan se pientä mukavaa seikkailua arjen keskellä.

Ainahan himassa on jotain duunia mitä pitäis tehdä...

Yhteistyössä