Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo ikinä nähny apteekin omassa testissä viivanpaikkaa ehkä roskishaamuja yms.
Kerran on testi näyttäny positiivista ja vahvoilla viivoilla eikä positiivinen tulos hävinnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo ikinä nähny apteekin omassa testissä viivanpaikkaa ehkä roskishaamuja yms.
Kerran on testi näyttäny positiivista ja vahvoilla viivoilla eikä positiivinen tulos hävinnyt.
no kun minä sain siihen ihan haalean viivan, ei edes erotu kuin tietyssä valossa. Ja huomasin sen viivan vasta testiajan jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo ikinä nähny apteekin omassa testissä viivanpaikkaa ehkä roskishaamuja yms.
no kun minä sain siihen ihan haalean viivan, ei edes erotu kuin tietyssä valossa. Ja huomasin sen viivan vasta testiajan jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Oiskos menkat jo myöhässä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiu:ei näy apteekin omassa viivanpaikkaa ennen pissiä eikä pissin jälkeen..haamu=raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Oiskos menkat jo myöhässä?![]()
hmm.. vaikea kysymys. Viime kierto oli 37 pvä. nyt menossa kp 41![]()
epäsäännöllisyydestä on kyse.
Mietin vain että esikoisesta sain apteekin omalla negan kp 42 ja vahvan plussan vasta ko 52. mut en mä aikaisemmin ole mitään tuollaisia viivoja nähnyt silloin kun ei oikeasti ole ollut raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja viiu:ei näy apteekin omassa viivanpaikkaa ennen pissiä eikä pissin jälkeen..haamu=raskaana