onko apteekin omassa viivan paikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
En oo ikinä nähny apteekin omassa testissä viivanpaikkaa ehkä roskishaamuja yms.
Kerran on testi näyttäny positiivista ja vahvoilla viivoilla eikä positiivinen tulos hävinnyt.

no kun minä sain siihen ihan haalean viivan, ei edes erotu kuin tietyssä valossa. Ja huomasin sen viivan vasta testiajan jälkeen.

Olen saanut sekä roskishaamuja että viivanpaikkoja enkä ollut raskaana. Katso joskus sitä testiä ennen kun siihen pissaat niin viivanpaikka näkyy sillonkin jo selvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
En oo ikinä nähny apteekin omassa testissä viivanpaikkaa ehkä roskishaamuja yms.
Kerran on testi näyttäny positiivista ja vahvoilla viivoilla eikä positiivinen tulos hävinnyt.

no kun minä sain siihen ihan haalean viivan, ei edes erotu kuin tietyssä valossa. Ja huomasin sen viivan vasta testiajan jälkeen.

Eihän niitä sais edes kattoa testiajan jälkeen....
Mutta suosittelen tekemään uuden testin muutaman päivän jälkeen.

Noin mä oon negan testannut :( Vaati tietyssä kulmassa katsomista että himmeääkin himmeämpi viiva näkyi. Sun kannattaa varmasti testata uudelleen

Mun Apteekin Oman roskishaamu (kuten sulla ap nyt) oli ihan oikea +, tosi haalea viiva ja testiajan jälkeen totesin sen vasta kun olin tullut monen tunnin jälkeen kotiin. Uusi testi parin päivän kuluttua.

Oiskos menkat jo myöhässä? :D

hmm.. vaikea kysymys. Viime kierto oli 37 pvä. nyt menossa kp 41 :whistle:
epäsäännöllisyydestä on kyse.

Mietin vain että esikoisesta sain apteekin omalla negan kp 42 ja vahvan plussan vasta ko 52. mut en mä aikaisemmin ole mitään tuollaisia viivoja nähnyt silloin kun ei oikeasti ole ollut raskaana.

Oiskos menkat jo myöhässä? :D

hmm.. vaikea kysymys. Viime kierto oli 37 pvä. nyt menossa kp 41 :whistle:
epäsäännöllisyydestä on kyse.

Mietin vain että esikoisesta sain apteekin omalla negan kp 42 ja vahvan plussan vasta ko 52. mut en mä aikaisemmin ole mitään tuollaisia viivoja nähnyt silloin kun ei oikeasti ole ollut raskaana.

No juu, mul ollu edelliset menkat helmikuussa. Nyt vasta on jotain yritystä ja tuhruttaa. Ei oo kivaa ei. No, yks hyvä puoli tässä on. Jos nää menkat nyt tästä tulis kunnolla niin eipä oo pelkoa et kesällä rätti hiertäis housuissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja viiu:
ei näy apteekin omassa viivanpaikkaa ennen pissiä eikä pissin jälkeen..haamu=raskaana

Todistin asian kaverille ja merkkasin testiin tussilla kohdan mihin viiva tulee, pissasin ja viiva tuli siihen. Olin siis raskaana sillon ja pitkällä. Piti vaan todistaa kaverille kun väitti ettei ole ja mä näen siinä aina ihan selvästi sen kohdan. Joo... huvit ne on meilläkin ;)

Enpä ole minäkään ikinä saanut apteekin omaan minkään näköistä viivanpaikkaakaan aikaseksi, eli värillistä viivaa, jos en raskaana ole ollut! Tälläkin kierroksella se "viivanpaikka" minkä hätäpäissäni testasin liian aikaisin, oli kyllä sitten ihan oikea plussa, joten varovaiset onnittelut heittäisin! :D

uusintatesti tehty tänä aamuna ja se oli todella selkeä nega :/ ja ihan aamupissasta tein.
Mut ihmetyttää edelleen sit tuo aikaisemmin tehty mihin tuli se viiva niin haaleasti että sen tietyssä valossa erottaa. Miksi tähän testiin ei sitten tullut "viivan paikkaa" jos siinä kerran sellainen on? :snotty: siis apteekin omasta on kyse.

Mennöö hermot.

Mun tuollainen viivani leikkii tuossa lattialla ja täytti 2v viikko sitten :whistle: tosin sitä en kuollaksenikaan muista tuliko se viiva testiajan puitteissa, mutta ekalla kerralla näkyi vaan valoa vasten katsoen... pari päivää myöhemmin sitten vähän vahvempana jo näkyi

minkähän takia sain sitten tuon viivan tapaisen siihen aikaisemmin tekemääni testiin? ja nyt eilen kun tein uusintatestin niin siihen ei tullut mitään :ashamed: kai sen viivan olis pitänyt vahventua eikä hävitä mikäli raskaudesta on kyse?
Mulla oli esikoisen kanssa vastaava tilanne ( ei tosin tällästä viivasäätöä ) mut kp 42 apteekin omalla puhdas nega ja kp 52 vahva plussa. Mut sen jälkeen on kyl plussat tulleet aikaisemmin.
Menkkasäryt ja jomotukset jatkuu edelleen.
Kokeilin kohdunnapukkaakin ja se tuntui aivan kivikovalta :ashamed:

Yhteistyössä