onko apteekin omassa viivan paikkaa

Testit on outoja asioita.
Mä testasin pojasta tosi haalean plussan tuolla apteekin omalla. Seuraavana aamuna halusin varmistaa tuloksen Predictorilla, tuli selkeä nega. No, se nega täyttää kohta 4v. :)

Toivottavasti asia selkeytyy pian, epätietoisuus on ärsyttävä olotila.

On siinä viivan paikka. Tosin sen näkeminen vaatii aika suurta pyörittelyä valossa..
Mut jos se viiva on jonkun värinen, niin luultavasti oot raskaana, mut jos se on ihan pelkkä viiva niin voi olla et testasit liian aikasin tai sit se oli nega.

Entisen työni puolesta noi on aika tuttuja.

meidän Apteekin oman testin viivanpaikka on nyt 11kk vanha. Ekassa testissä näky testin teon jälkeen pieni haalea viiva katsottaessa sitä tietystä kulmasta. Totesin miehelle, että toi on vaan viivanpaikka, en mä raskaana ole. Mies kyllä ihmetteli, sillä hänen mielestään mitään viivanpaikkaa ei ollut, kun testi otettiin pakkauksesta. Menkkoja ei sitten viikon päästä ekasta testauksesta edelleenkään kuulunut ja mies sano käyvänsä ostamassa kaksi testiä, Apteekin omia molemmat. Sillon tsekattiin sitten ihan yhdessä sitä testiä, että näkyykö siinä sitä viivanpaikkaa, eikä kyllä ainakaan meidän vessan valossa sellaista löydetty. Tein testin ja silloin sitten tuli ns. haamu. Edelleenkään en uskonut testitulokseen ja tein taas viikon päästä uuden testin Apteekin omalla; sillä kertaa sain kunnon plussan (tässä vaiheessa kuukautiset siis jo melkein 6vkoa myöhässä). Lisää vielä, että kahdesta ekasta lapsesta sain vahvan plussan jo muutaman päivän kuluttua siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
meidän Apteekin oman testin viivanpaikka on nyt 11kk vanha. Ekassa testissä näky testin teon jälkeen pieni haalea viiva katsottaessa sitä tietystä kulmasta. Totesin miehelle, että toi on vaan viivanpaikka, en mä raskaana ole. Mies kyllä ihmetteli, sillä hänen mielestään mitään viivanpaikkaa ei ollut, kun testi otettiin pakkauksesta. Menkkoja ei sitten viikon päästä ekasta testauksesta edelleenkään kuulunut ja mies sano käyvänsä ostamassa kaksi testiä, Apteekin omia molemmat. Sillon tsekattiin sitten ihan yhdessä sitä testiä, että näkyykö siinä sitä viivanpaikkaa, eikä kyllä ainakaan meidän vessan valossa sellaista löydetty. Tein testin ja silloin sitten tuli ns. haamu. Edelleenkään en uskonut testitulokseen ja tein taas viikon päästä uuden testin Apteekin omalla; sillä kertaa sain kunnon plussan (tässä vaiheessa kuukautiset siis jo melkein 6vkoa myöhässä). Lisää vielä, että kahdesta ekasta lapsesta sain vahvan plussan jo muutaman päivän kuluttua siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

eli tämäkin on mahdollista. Mä olen ainoastaan esikoisesta saanut plussan vasta tosi myöhään. kaikista muista se on tullut apteekin omaan ( suosikkitesti :D ) ihan heti.
Mä vaan jankutan itelleni et minä olen syypää menkkojen siirtymiseen. Mut yleensä negatestin jälkeen on mennyt maks. 2 pvä:ä et vuoto on alkanut. mut kun ei kuulu mitään.
kai se pitää vaan sit jaksaa odotella.

Yhteistyössä