M
mä
Vieras
Huippu! Osaa kaiken, ei päästä vaimoa keittiöönkään. Kiva, juttelee, hellii, hemmottelee, huomioi ja auttaa aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Ei tod...mutta tero on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne!Miten te voitte opettaa lapsillenne suvaitsevaisuutta kun omat asenteenne ovat noin hirvittävät??? Mua suorastaan oksettaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:Mä olen ihan hoo-moilasena, että missä välissä Adesta on tullut koko kansan inhokki? Kaikki ne pätkät, jotka mä olen nähnyt eivät saa mussa aikaan mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan. Päinvastoin!
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Ihan just sillä oikeutuksella että ne ihmiset ovat menneet televisioon vain ja ainoastaan näytille ja arvosteltavaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Ihan just sillä oikeutuksella että ne ihmiset ovat menneet televisioon vain ja ainoastaan näytille ja arvosteltavaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
no mä en usko että ne nyt ihan siksi sinne taloon hakee että pääsevät haukuttavaksi. mut tää tuntuu olevan ihan yleinen mielipide täällä että kaikista joiden naama on julkisesti näkyvissä voi sanoo ihan mitä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
no mä en usko että ne nyt ihan siksi sinne taloon hakee että pääsevät haukuttavaksi. mut tää tuntuu olevan ihan yleinen mielipide täällä että kaikista joiden naama on julkisesti näkyvissä voi sanoo ihan mitä vaan.
Se taakka on mun mielestä kannettava jos ja kun julkisuuteen oikein hakemalla haetaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Onko tää sukua sille, että jos telkkarissa näytetään esim. kuolevaa lasta, niin sille saa nauraa kun se on telkkarissa?
Ne ihmiset eivät ole menneet sinne arvosteltavaksi. Näytille ovat kyllä menneet. Mikä oikeus sinulla olisi heitä yhtään sen enempää arvostella?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Se taakka on mun mielestä kannettava jos ja kun julkisuuteen oikein hakemalla haetaan :/
just. no mun mielestä sitä voi aikuiset omassa päässään miettiä mitä sit on soveliasta sanoa. joskus on hyvä opetella pitämään mölyt mahassaan vaik toinen olis miten julkkis. ihmisiä hekin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?