Onko bb-Andreas mies teidän makuunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:
Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne! :o Miten te voitte opettaa lapsillenne suvaitsevaisuutta kun omat asenteenne ovat noin hirvittävät??? Mua suorastaan oksettaa...

Samaa mieltä! Ja nämä samat ihmiset tuomitsevat Andreaksen ilkeänä ihmisenä... :o

heh.... No minä sitten sanon että on. Tosin olen tavanut hänet hieman toisissa olosuhteissa ja ei se sillon ollut tuollainen kun talossa :kieh:
Aina valitetaan kun mies ei näyt tunteita, ja sit kun näyttää on itkupilli ja vaikka mikä onneton vässykkä....

no ulkonäöltä ttykään. lisäks musta on kiva että mies osaa näyttää myös tunteensa (en usko että tuon talon tuomat tunteet on ihan samanlaisia irl) ja puhua. mä en oikeasti usko että tuolla talossa kukaan on täysin oma itsensä ja tunteet tulee pinnalle paljon kovemmin kuin tavallisesti.

Mä luulen ettei tuolla "talossa" kukaan ole täysin se sama kuin siviilissä! Mä voisin ajatella Aden kaveriksi, en miesystäväksi (oma mörökölliäni kun en vaihda!). Mulla ei ole 24/7, enkä muutoinkaan joka päivä seuraa bb-ohjelmia. Mä olen ihan hoo-moilasena, että missä välissä Adesta on tullut koko kansan inhokki? Kaikki ne pätkät, jotka mä olen nähnyt eivät saa mussa aikaan mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan. Päinvastoin! Jos Ade äänestetään pois, mulla ei ole enää mitään mielenkiintoa katsoa koko ohjelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Mä olen ihan hoo-moilasena, että missä välissä Adesta on tullut koko kansan inhokki? Kaikki ne pätkät, jotka mä olen nähnyt eivät saa mussa aikaan mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan. Päinvastoin!

Mä ihmettelen ihan samaa... Jos Ade purkaa mieltään muista ihmisistä ystävilleen, hän puhuu paskaa. Jos hän sn jälkeen koettaa tulla näiden ihmisten kanssa toimeen, hän on takin kääntäjä ja selkään puukottaja. Jos hän sanoo suoraan päin naamaa mitä ajattelee jostakin henkilöstä, hän on kiusaaja. Jos muut ovat Aden kanssa samaa mieltä, hänellä on liikaa auktoriteettia. Jos muut eivät ole Aden kanssa samaa mieltä, hän yrittää manipuloida. Niin tai näin, aina väärin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:
Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?

Ihan just sillä oikeutuksella että ne ihmiset ovat menneet televisioon vain ja ainoastaan näytille ja arvosteltavaksi!

Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Onko tää sukua sille, että jos telkkarissa näytetään esim. kuolevaa lasta, niin sille saa nauraa kun se on telkkarissa?

Ne ihmiset eivät ole menneet sinne arvosteltavaksi. Näytille ovat kyllä menneet. Mikä oikeus sinulla olisi heitä yhtään sen enempää arvostella?

Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?

Ihan just sillä oikeutuksella että ne ihmiset ovat menneet televisioon vain ja ainoastaan näytille ja arvosteltavaksi!

no mä en usko että ne nyt ihan siksi sinne taloon hakee että pääsevät haukuttavaksi. mut tää tuntuu olevan ihan yleinen mielipide täällä että kaikista joiden naama on julkisesti näkyvissä voi sanoo ihan mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

no mä en usko että ne nyt ihan siksi sinne taloon hakee että pääsevät haukuttavaksi. mut tää tuntuu olevan ihan yleinen mielipide täällä että kaikista joiden naama on julkisesti näkyvissä voi sanoo ihan mitä vaan.

Se taakka on mun mielestä kannettava jos ja kun julkisuuteen oikein hakemalla haetaan :/

Se taakka on mun mielestä kannettava jos ja kun julkisuuteen oikein hakemalla haetaan :/

just. no mun mielestä sitä voi aikuiset omassa päässään miettiä mitä sit on soveliasta sanoa. joskus on hyvä opetella pitämään mölyt mahassaan vaik toinen olis miten julkkis. ihmisiä hekin on.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Mielenkiintoinen ajatusmaailma. Onko tää sukua sille, että jos telkkarissa näytetään esim. kuolevaa lasta, niin sille saa nauraa kun se on telkkarissa?

Ne ihmiset eivät ole menneet sinne arvosteltavaksi. Näytille ovat kyllä menneet. Mikä oikeus sinulla olisi heitä yhtään sen enempää arvostella?

No jopas oli vertauskuva! :o Mistä te näitä oikein revitte? :D Hohhoijaa.. Kuoleva lapsi ei tietääkseni vedä pe*skännejä ja kiroile kuin turkkilainen missään ylikansallisessa tv-formaatissa.

just. no mun mielestä sitä voi aikuiset omassa päässään miettiä mitä sit on soveliasta sanoa. joskus on hyvä opetella pitämään mölyt mahassaan vaik toinen olis miten julkkis. ihmisiä hekin on.

HUOM! Mä en ole sanonut mitään alatyylistä tai loukkaavaa koko aiheesta tai kilpailijoista. Kyse on nyt siitä, että koko bb-porukka on suomen kansan silmäparien alla häpäisemässä (jotkut enemmän ja jotkut vähemmän) itseään. Kansan tehtävä on ARVOSTELLA tätä jengiä, siihenhän tää koko jutun idea kiteytyy! ;)

Ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Tietysti kunnianloukkaukset sun muut lainrikkomiset ovat asia erikseen. Ymmärsittekö jo pointtini? :wave:

Opetatko saman lapsillesi?

Missä menee raja? Onko ok arvostella toisten ulkonäköä esim. netissä olevissa kuvissa? Onko ok arvostella päin naamaa julkkikselle hänen olemustaan tai tekemisiään?

Mun mielestä jokaisen ihmisen velvollisuus on elää loukkaamatta muita ja miettimään mitä suustaan päästää. Sen taakan joutuu jokainen kantamaan, oli julkkis tai ei.

Yhteistyössä