Onko dieettini nyt pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmf"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmmf"

Vieras
Söin eilen 800 kaloria yli peruskulutuksen, kävin myös tunnin juoksulenkillä. Normaalist syön -300-500 kcal ja paino tippuu kivasti, liikun paljon myös.

Mut tänään on lepopäivä ja oli masentava olo ja söin ihan liikaa. Normaalisti en syö näin paljon hiilareita edes. :/ Ja Normaalisti pystyn hillitsee itteeni, ja oon kohtuudella herkutellut kerran viikossa. Ja yleensä, aina siis syön pienempiä aterioita. Mut tänään oon syönyt

Aamu: 1 dl kaurapuuroa, 100g raejuustoa, 50g mustikoita
Lounas: Smoothie; avokado, 125g maitorahka, loraus rasvatonta maitoa, vadelmia ja banaani
Välipala: 2 ruisleipää 1 tl margariinia molemmissa ja kevyt juustosiivut, 200g vihanneksia: vihreitä papuja, porkkanaa, paprikaa

"Päivällinen": 300g raejuustoa, 12 pähkinää

..

21 piparia (jooo...)
17 suklaakonvehtia
2 ruisleipäsiivua kevyt juustolla ja margariinilla

Enää tuskin mahtuu mitään, oon ollu jo tunnin ihan täys ja kauhee olo henkisesti. Onks tää dieetti nyt pilalla? En todellakaan aio enää mässäillä, mut olin ennen tunnesyöppö ja aika rankka päivä ollut. :(

Ei ole pilalla, jatka vaan :) Kaikki välillä mokaa ja sittenhän se dieetti vasta pilalla olisikin jos nyt sen lopettaisit yhden mässäilypäivän takia! Tsemppiä jatkoon, älä keskity nyt tuohon mässäilyysi vaan siihen, että jatkossa sujuu paremmin.

Hyvähän se on välillä herätellä elimistöä, ettei pääse säästöliekille. Ei tuo siis mikään katastrofi ollut. Nyt vaan jatkat taas normaaliin tapaan.

Älä lopeta dieettiä nyt. Jatkat jouluaattoon saakka ja sitten pidät jouluaatto,joulupäivä ja tapaninpäivä vapaata laihiksesta. Jos nyt jatkat sinnikkäästi voit olla vaikka 5kg laihempi jouluaattona :) Jos nyt mässäisit koko jolukuun saisit koko tammikuun mahdollisesti sulatella 5kg lisäkiloja. Toinen vaihtoehto olisi olla jo tammikuun lopussa 10kg hoikempi!

Ihan niinkuin yksi "oikein" syöty päivä ei tee susta hoikkaa ja hyväkuntoista, niin myöskään yksi "väärin" syöty päivä ei tee susta ylipainoista ja huonokuntoista.

Et voi pilaa dieettiä repsahduksella ennen, kuin se johtaa dieetin lopettamiseen! :)

Repsahtamisen jälkeen itse asiassa laihtuu vaan seuraavat pari päivää paremmin, kun ylikalorit tehostaa aineenvaihduntaa ja kehosi tavallaan odottaa nyt enemmän energiaa. Eli kannattaa jatkaa dieettiä.

Yhteistyössä