Onko Flamingossa mitään mielenkiintoista? Kylpylä? Ravintola?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Siis mietitään onko se kylpylä ok mesta 2 aikuiselle jotka ei välttämättä halua mennä liukumäkiin.. Ja onko hyviä ravintoloita? Se italialainen? Kreikkalainen?
Huomenna erityinen vapaapäivä ja mietitään mitä sitä tekisi :)

Ravintolat on kaikki huonoja. Tai oikeammin sanottuna palvelu ravintoloissa. Ja sama koskee Jumbon ravintoloita. Ruokaa saat odottaa vähintään tunnin. Ihan sama mihin ravintolaan menet.
Kylpylässä myös ns. aikuisten puoli ja on ihan jees mutta ihan törkeän kallis.

Alkuperäinen kirjoittaja fl:
Ravintolat on kaikki huonoja. Tai oikeammin sanottuna palvelu ravintoloissa. Ja sama koskee Jumbon ravintoloita.

ei muuten ole ikinä ollut huonoa palvelua missään flamingon tai jumbon ravintolassa, ja mä sentään käyn niissä useamman kerran viikossa

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja fl:
Ravintolat on kaikki huonoja. Tai oikeammin sanottuna palvelu ravintoloissa. Ja sama koskee Jumbon ravintoloita.

ei muuten ole ikinä ollut huonoa palvelua missään flamingon tai jumbon ravintolassa, ja mä sentään käyn niissä useamman kerran viikossa

p*rsettäkö sä siellä jaat että saat palvelua. Itse olen joutunut käymään yritysasiakkaiden kanssa tuolla usein ja aina yhtä onneton palvelu.

Ap:ltä hyvä aloitus, kun itsekin olemme PK-seudulta 2-henkinen "perhe":-)
Lauantaina olisi tarkoitus lähteä Nuuksioon, http://www.swinghill.fi/palvelukartta.htm

Yhteistyössä