Onko hormonikierukka abortoiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkinnan alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkinnan alla

Vieras
Yritin googlata mutta en saanut kunnolla selvyyttä että abortoiko hormonikierukka? Esim. joissakin pillereissä toimintaperiaate on se että 6/10 hedelmöittynyt munasolu tulee ulos eikä kiinnity.
Mitkä on muutenkin kokemukset hormonikierukasta?

Mulla vuoti 6kk putkeen laittamisen jälkeen. Sen jälkeen vuoto loppui, pari kuukautta niin alkoi tulla tuttuja oireita. Nyt raskaana 12. viikolla. Et sellaiset mulla kokemukset hormonikierukasta. Ei tule mulle enää koskaan.

Mulla ollut kohta 3 vuotta hormokierukka eikä mitään valittamista.:) Menkat loppui kokonaan, niitä ei oo melkein kolmeen vuoteen tullut ollenkaan! Tosi hyvä! Mutta riippuu niin paljon ihmisestä, joillakin se toimii hienosti ja joillakin ei.

Mulla on ollut nyt kolme kuukautta tuo Mirena ja saas nähdä käynkö kiskaisemassa pois vai rauhoittuuko tilanne tästä vielä. Alkuun vuosin ekan kuukauden joka päivä, sit tuli menkat jotka kesti 2 viikkoa ja nyt on jo seuraavat menossa...katsotaan kauanko nämä kestää. Että ainakaan täällä ei vielä ole mitään tietoa kuukautisten niukentumisesta saati poisjäämisestä. Minipillerit mulla aikoinaan jättivät menkat pois.

Yhteistyössä